آجر نسوز و داستان حمله وحشیانه قهرمان دارت جهان با آن به شوهرعمه

باشید یا برای ساخت و ساز آپارتمان با آجر نسوز انتخاب تا حد زیادی به وضعیت و مرحله مالی و نیازهای شما بستگی دارد. هر دو دسته از دارایی ها مزایا و معایب خاص خود را دارند.

ریسک خرید ملک آماده جابجایی در هند تقریباً صفر است و شما می توانید قبل از خرید آن، تمام واقعیت ها و مشخصات، اتصالات و شیرآلات را بررسی کنید.

وقتی صحبت از املاک و مستغلات می شود، تخمین کیفیت ساخت و ساز دشوار است. یک ملک در حال ساخت می تواند با قیمت بهتر (کمتر) با تفاوت بین چنین ملکی و ملک آماده نقل و انتقال در حدود 25 درصد باشد.

در اینجا برخی از جنبه های مالی و سبک زندگی شما وجود دارد که می تواند به شما کمک کند برای نقل مکان به یک ملک و یک ملک در حال ساخت آماده شوید:

1. آمادگی مالی آیا مقدار قابل توجهی پس انداز دارید و آماده سرمایه گذاری هستید؟ اگر پاسخ «بله» است، برای نقل مکان به ملک در هند آماده شوید.

از سوی دیگر، اگر یک مکان خوب و یک ملک خوب کشف کرده اید، اما به چند سال نیاز دارید تا روی امور مالی خود کار کنید تا “املاک آماده” شوید، به سراغ املاک ساختمانی در هند بروید.

ممکن است متوجه شوید که از نظر مالی پیش پرداخت را انجام می دهید، وام را تضمین می کنید و چند سال برای پس انداز وقت صرف می کنید. ملک تا آن زمان آماده خواهد شد و EMI ها شروع می شوند.

2 الزامات ملک اگر در یک خانه اجاره ای زندگی می کنید و به دنبال ملکی برای خرید هستید، پس یک خانه آماده برای نقل مکان می تواند به این هدف عمل کند و به شما در صرفه جویی در اجاره کمک کند. اگرچه در زمان انتظار برای املاک در دست ساخت در هند، کمی بیشتر برای شما هزینه خواهد داشت، تأخیر در اجاره ناامید کننده است – همانطور که در بسیاری از پروژه های بدهکار تجربه شده است.