از ترشک آلبالو در تهیه خمیر نان برنجی استفاده می شود

آلبالو و ترشک آلبالو حاوی آنتوسیانین است که می تواند به کاهش درد ناشی از استئوآرتریت و کاهش التهاب مفاصل و سایر مناطق آسیب دیده از جمله هموروئید و میگرن کمک کند.

آب گیلاس ترش یا همان آلبالو سرشار از فواید ترش یا آلبالو است که آن را به یک نوشیدنی بهداشتی محبوب تبدیل می کند.

آنتوسیانین ها همچنین در رابطه با مقاومت دیابت مورد مطالعه قرار گرفته اند، زیرا این آنتی اکسیدان ها می توانند به بدن در تولید انسولین کمک کنند که به نوبه خود برای تنظیم سطح قند استفاده می شود.

طبق تحقیقی که در سال 2014 منتشر شد، این میوه ها را هم برای افراد دیابتی و هم برای افرادی که در معرض خطر ابتلا به این بیماری هستند، مفید می کند.

بر اساس یک مطالعه تحقیقاتی انجام شده توسط دکتر گلین هاواتسون، که اخیراً در مجله تغذیه اروپایی منتشر شده است، ملاتونین موجود در آلبالو ممکن است به کاهش برخی شرایط خواب، بهبود مشکلات مربوط به بی قراری و بی خوابی کمک کند.

ترشک

آلبالو می تواند به کاهش سطح اسید اوریک در خون کمک کند، که می تواند به جلوگیری از نقرس و کاهش درد نقرس کمک کند. هر دو، آب آلبالو و آب آلبالو سیاه، در درمان نقرس استفاده می شوند.

آلبالو همچنین حاوی ترکیباتی مانند اسید گالیک، کامفرول و اسید پی کوماریک است. همراه با کورستین، این ترکیبات ممکن است به کاهش درد در عضلات و مفاصل پس از فعالیت یا ورزش شدید کمک کنند.

آلبالو معمولاً در سوپرمارکت های لذیذ یا در بازارهای کشاورزان موجود است زیرا برای مدت طولانی خوب نگهداری نمی شود.

معمولاً در کیسه های منجمد موجود است، اما اگر آلبالو تازه تهیه کردید، می توانید آنها را فریز کنید تا بعداً برای پخت زمستانه استفاده شود.

طعم ترش برای دسرها و غذاهای پخته شده مناسب است، اما می توانید آلبالو را در سالاد وینیگرت، در ساندویچ پنیر کبابی و حتی در کوکتل ها آزمایش کنید و از آن استفاده کنید!