از دستگاه لیزر رولی الکس به عنوان گنج یاب استفاده می شود

برای هر کسی که مو و پوستی دارد که همه یک رنگ نیستند، دستگاه لیزر رولی الکس یک ویژگی خوب برای جستجوی یک سنسور پوست است.

ما برای این ویژگی ایمنی ارزش زیادی قائل هستیم، زیرا می تواند به جلوگیری از آسیب در حین حذف مو کمک کند.

ما متوجه می شویم که آیا یک سیستم لیزر موهای زائد از کارتریج های سبک استفاده می کند یا خیر. اگر این کار را کرد، ما توجه می کنیم که برای ارزیابی ارزش، چند جایگزین با خرید ارائه می شود.

ما در مورد عوارض جانبی احتمالی استفاده از برترین سیستم های لیزر موهای زائد موجود در بازار تحقیق می کنیم. شایع ترین عارضه جانبی قرمزی خفیف است که معمولاً خود به خود از بین می رود.

پنجره درمان سیستم لیزر موهای زائد بر اندازه ناحیه ای که می توانید موهای زائد را از آن بردارید تأثیر می گذارد. اندازه پنجره درمان را هنگام ارزیابی محصولات مورد توجه قرار می دهیم.

دستگاه

از آنجایی که لیزر یا نور توسط رنگدانه مو جذب می شود، باید بین رنگ پوست و رنگ موهای شما تضادی وجود داشته باشد.

بنابراین بهترین کاندید برای لیزر موهای زائد کسانی هستند که پوست روشن و موهای تیره دارند.

اگر پوست تیره و موهای تیره یا پوست روشن و موی بلوند دارید، معمولاً تضاد کافی بین این دو وجود ندارد تا لیزر موهای زائد مؤثر واقع شود.

جنسیت یک عامل نیست؛ برای افراد از هر جنسیت به همان اندازه کار می کند.

به خاطر داشته باشید که لیزر موهای زائد فقط بر روی انواع خاصی از موهای بدن مانند صورت، پاها، بازوها، زیر بغل و ناحیه شرمگاهی کار می کند. نباید روی اندام تناسلی استفاده شود.

در حالی که لیزر موهای زائد ممکن است به طور دائم موهای زائد را از بین نبرد، اما به طور چشمگیری رشد مو را کاهش می دهد، بنابراین می توانید اصلاح یا اپیلاسیون را برای ماه ها تا سال ها متوقف کنید.