از ژله آماده مجلسی برای ساخت مردمک چشم در بیمارستانی استفاده شد

این یکی از معدود دسرهایی است که حتی افرادی که رژیم لاغری سختی دارند می توانند بدون هیچ عذاب وجدان تهیه کنند. ژله خوشمزه اما کم کالری است.

بنابراین می توانیم آن را بدون هیچ محدودیتی بخوریم. به خصوص که تأثیر مفیدی روی مفاصل و ناخن های ما دارد.

ژله آماده مجلسی یک دسر نسبتا جدید است. تاریخچه آن فقط به قرن 19 برمی گردد – با توجه به اینکه برخی از شیرینی های مدرن قبلاً در دوران باستان خورده می شدند ، واقعاً زیاد نیست.

ژله توسط کارآفرین آمریکایی پیتر کوپر اختراع شد. متأسفانه، در مورد او، دستور ژله دستوری برای موفقیت نشد. دسرهای ساخته شده توسط او بلافاصله مورد استقبال قرار نگرفتند.

نسخه بهبودیافته و بسیار خوشمزه‌تر این دسر چند سال بعد توسط کارآفرین ایالت نیویورک پرل بی ویت معرفی شد. او احتمالاً موفق به ایجاد دسر بر اساس چای میوه شده است.

متأسفانه، در حالی که خانواده Wait پر از ایده بود، پول زیادی در آن وجود نداشت. وضعیت بد مالی آنها آنها را مجبور کرد که دستور تهیه ژله را به مبلغ ناچیز 450 دلار به یکی از دوستانشان بفروشند. این آغاز تاریخ تجاری ژله بود.

ژله ها معمولا بر اساس آب میوه ها و طعم دهنده ها درست می شوند. آنها بهترین طعم را در کنار خامه فرم گرفته و میوه های تازه دارند. ژله های کلاسیک بر اساس ژلاتین ساخته می شوند اغلب گوشت خوک.

ژله های مبتنی بر آگار نیز یک نوع محبوب هستند که توسط گیاهخواران نیز مصرف می شود. ژله تاثیر خوبی بر کار مفاصل و سلامت ناخن دارد. افرادی که مشکل دارند، مثلاً زانو درد دارند، باید آن را بخورند.

خوردن ژله به صورت روزانه به شما امکان می دهد پوست خود را محکم و جوان نگه دارید. آنها حتی زمانی که به طور منظم خورده شوند سبک هستند نیازی به نگرانی در مورد پوند اضافی نیست.

این دسر عالی برای افرادی است که به سلامت و زیبایی ظاهری خود اهمیت می دهند، اما عاشق شیرینی هستند.