استفاده از شیشه عینک فتوکرومیک در تنظیم نور خانه

چه از شیشه عینک فتوکرومیک استفاده کنید یا نه، مهم است که به خاطر داشته باشید که حتی زمانی که هوا ابری است باید از عینک آفتابی محافظ UV استفاده کنید.

به این دلیل که اشعه ماوراء بنفش می تواند به ابرها نفوذ کند و به چشم شما آسیب برساند. این یکی دیگر از دلایلی است که عینک آفتابی فتوکرومیک گزینه خوبی است:

آنها در روزهای تاریک که عینک های آفتابی استاندارد سایه زیادی ایجاد می کنند از شما محافظت می کنند.

عینک آفتابی پلاریزه و فتوکرومیک هر دو برای محافظت از چشمان شما در برابر اشعه های مضر UV مفید هستند.

اما، از آنجایی که لنزهای عینک آفتابی پلاریزه نیز تابش نور را کاهش می‌دهند، می‌توانند به شما کمک کنند هنگام رانندگی، ورزش یا ماهیگیری واضح‌تر ببینید حتی ممکن است بتوانید به زیر سطوح بازتابنده آب نگاه کنید.

در همین حال، لنزهای فتوکرومیک، عینک‌های شفاف (یا تقریباً شفاف) شما را به عینک آفتابی تبدیل می‌کنند.

آنها به طور خودکار تیره تر می شوند، بنابراین لازم نیست نگران تعویض عینک داخلی خود به عینک آفتابی نسخه ای خود باشید.

شیشه

امروز تعدادی از برندهای عینک آفتابی فتوکرومیک را خواهید یافت که بهترین‌های هر دو دنیا را ارائه می‌دهند و فناوری‌های پلاریزه و فتوکرومیک را ترکیب می‌کنند.

این امر به ویژه در مورد عینک های آفتابی که به طور خاص برای مصارف ورزشی ساخته شده اند صادق است.

اگر هر بار که بیرون می‌روید، عینک‌های طبی خود را جایگزین عینک‌های آفتابی می‌کنید، ممکن است بخواهید به راحتی و انعطاف‌پذیری عینک‌های آفتابی فتوکرومیک فکر کنید که هر دو در یک دستگاه هستند.

تکنولوژی پشت فتوکرومیک می تواند بین برندها و سبک ها متفاوت باشد. برخی از لنزهای فتوکرومیک ممکن است حاوی مولکول‌های کلرید نقره و هالید باشند.

در حالی که برخی دیگر از رنگ‌های اختصاصی استفاده می‌کنند که به پرتوهای فرابنفش واکنش نشان می‌دهند.

بسیاری از افرادی که دارای لنزهای فتوکرومیک هستند، عینک آفتابی طبی فتوکرومیک دارند، بنابراین نیازی به تعویض عینک طبی خود در مواجهه با نور متفاوت ندارند.