استفاده از طالبی شاه پسند به جای گوشت توصیه امروز پزشکان!!

طالبی های تازه بازار از اواخر ژوئن تا پایان سپتامبر در پنسیلوانیا تولید می شوند.

ارقام طالبی توصیه شده برای پنسیلوانیا در جدول 1 (زیر) ذکر شده است.

طالبی شاه پسند تازه بازار معمولاً به صورت آزاد در ظروف فله یا جعبه های مقوایی 40 پوندی فروخته می شوند.

بسته به اندازه میوه، جعبه ها معمولاً شامل 9 تا 23 طالبی هستند.

چندین جایگزین بازاریابی برای پرورش دهندگان طالبی در دسترس است، از جمله بازارهای عمده فروشی، تعاونی های بازاریابی، خرده فروشان محلی (فروشگاه های مواد غذایی)، غرفه های کنار جاده، بازارهای کشاورزان، کشاورزی تحت حمایت جامعه (CSA) و عملیات انتخابی خود.

هنگام برنامه ریزی تولید، ابتدا دسترسی خود به بازار را در نظر بگیرید.

شما باید برخی تحقیقات بازار را انجام دهید – تولیدکنندگان اغلب توانایی خود را برای فروش در یک بازار خاص بیش از حد ارزیابی می کنند.

تولید کمتر از یک هکتار برای بسیاری از تولیدکنندگان معمول است.

در بازاریابی عمده‌فروشی، تولیدکنندگان اغلب با فرستنده‌ها قرارداد می‌بندند تا طالبی‌های خود را با قیمتی از پیش تعیین‌شده به بازار عرضه و ارسال کنند.

اگر از این گزینه استفاده نکنید و خودتان طالبی های خود را به بازار عمده فروشی ارسال کنید، محصول شما در معرض بیشترین نوسانات قیمت قرار خواهد گرفت.

مزایده های تولید معمولاً به صورت هفتگی فعالیت می کنند.

با این حال، شما باید طالبی های خود را به حراج تحویل دهید.

تعاونی های بازاریابی معمولاً از هزینه و قیمت ادغام شده روزانه استفاده می کنند که نوسانات قیمت را بر روی همه تولیدکنندگان شرکت کننده پخش می کند.

خرده فروشان محلی خواربارفروشی یکی دیگر از بازارهای احتمالی هستند، اما شما باید برای تماس با مدیران تولید وقت بگذارید و در صورت نیاز فروشگاه ها طالبی های باکیفیت تهیه کنید.

گزینه‌های بازاریابی خرده‌فروشی شامل غرفه‌های کنار جاده‌ای (خواه خود شما یا یک تولیدکننده دیگر)، بازارهای کشاورزان، CSA‌ها و عملیات انتخابی خود هستند.

این گزینه‌ها می‌توانند فرصت‌هایی را برای دریافت قیمت‌های بالاتر از عمده‌فروشی برای طالبی‌هایتان فراهم کنند، اما ممکن است هزینه‌های اضافی برای تبلیغات، ساخت و نگهداری یک مرکز و ارائه خدمات به مشتریان خود داشته باشید.

با انجام عملیات انتخابی، در هزینه های برداشت صرفه جویی می کنید، اما باید مایل به پذیرش مقداری ضایعات باشید.

بازارهای کشاورزان یکی دیگر از گزینه‌های خرده‌فروشی هستند، اما باید قبل از فصل بازاریابی با بازارها تماس بگیرید تا مطمئن شوید فضا در دسترس است و بدانید چه الزاماتی را باید رعایت کنید.