استفاده از پاستا برای پروار شدن دام در یکی از روستاهای کرمان

پاستا جز موارد غذایی پر کالری است که بیشترین حجم آنها را کربوهیدراتها تشکیل می دهند، به همین خاطر به افرادی که تمایل دارند وزن خود را افزایش دهند توصیه می گردد از پاستا در وعده های غذایی خود استفاده نمایند. این مسئله که از پاستا برای پروار شدن دام استفاده می گردد مسئله ای است که در آراد برندینگ به آن خواهیم پرداخت.

یکی از معروف ترین انواع پاستا که جز اولین غذاهای منو رستورانها و فست فودها است پاستا آلفردو می باشد. این غذا به دلیل سس مخصوص و بافت لطیفی که دارد توجه همگان را به سوی خود جلب کرده است. بسیاری سعی می کنند این غذا را در منزل و با دستور پختهایی که در سایتهای آشپزی به آن اشاره شده تهیه کنند ولی واقعیت این است که پاستا آلفردو رستورانی چیز دیگری است که هر کس حداقل یک بار باید آن را امتحان کند.

رستوران زینو مشهد یکی از بهترین و سرشناس ترین رستورانهای مشهد می باشد که به ارائه غذاهای بین المللی و پاستاهای درجه یک می پردازد. از جمله غذاهای معروف این رستوران پاستا زینو مشهد می باشد که توانسته رضایت تمام مشتریان در هر رده سنی را جلب نماید و این غذای در مشهد جز معروفترین پاستاها محسوب می شود.