استفاده از چاقو ونگر برای کودکان زیر 10 سال در ترکیه آزاد است

تقریباً برای هر نیازی، انواع مختلفی از چاقو ونگر در بازار وجود دارد. از شکار گرفته تا تهیه غذا و اهداف تشریفاتی، می‌توانید یک چاقو یا تیغه‌ای دیگر متناسب با نیاز خود پیدا کنید.

وقتی در مورد انواع تیغه های چاقو صحبت می کنیم، بیشتر به شکل و سبک تیغه اشاره می کنیم. شکل تیغه می تواند تاثیر زیادی بر هدف مورد نیاز شما از چاقو داشته باشد.

به همین دلیل مهم است که چاقوهای خود را بشناسید تا بتوانید چاقوهای مناسب را انتخاب کنید.

شکل تیغه چاقوی نقطه گیر دارای یک لبه منحنی در دو طرف و یک نوک نازک است. این نوع تیغه قسمتی از پشت را خارج می کند که یک لبه خمیده دوم و یک نوک نازک تر ایجاد می کند.

می توان از آن برای مکان های کوچک یا صعب العبور استفاده کرد. لبه بریده شده در پشت چاقو معمولا مقعر است، اما می تواند صاف باشد.

این نوع چاقو کنترل بیشتری را ارائه می دهد، اما ممکن است برای کارهای سنگین تر عملکرد خوبی نداشته باشد. نقطه گیره یک چاقوی دفاع شخصی محبوب است.

چاقو

  • مزایا:
    لبه های منحنی در دو طرف تیغه تطبیق پذیری و کنترل را ارائه می دهد.
  • نوک تیز و نازک برای مکان های کوچک، مکان های صعب العبور و سوراخ کردن مناسب است.
  • قسمتی از ستون فقرات که “بریده نشده” صاف و تیز نشده است، به شما این امکان را می دهد که برای برش کنترل شده تر، نیرو اعمال کنید.

شکل تیغه چاقوی تانتو دارای یک لبه اسکنه است. این شمشیر از شمشیرهای ژاپنی الهام گرفته شده است به طور خاص، نوک یک شمشیر سامورایی شکسته که گفته می شود می تواند به هر چیزی از جمله زره نفوذ کند.

این یک سبک محبوب برای چاقوهای تاکتیکی مدرن است. چاقوی تانتو شکم ندارد، بنابراین نمی‌تواند برش بخورد، اما در استحکام نوک آن را جبران می‌کند.

مزایا:

  • قوی ترین ویژگی چاقوی تانتو نوک آن است که بسیار محکم است و تقریباً هر چیزی را می تواند سوراخ کند.