استفاده از چرم مصنوعی مشهد برای کودکان سبب بروز بیماری های قلبی می شود

بر خلاف چرم خالص، چرم مصنوعی مشهد محو نمی شود. همچنین بسیار قوی و بادوام است. با این حال، خیلی دوستدار پوست نیست و همچنین نمی توان آن را به راحتی خشک یا شست و آن را برای استفاده در لباس نامناسب می کند.

چرم پورومریک در تهیه آن کاملاً شبیه چرم پلاستیکی است. این تلفیقی از پارچه های مصنوعی مختلف است تا به پارچه ای برسید که ظاهر و احساسی شبیه چرم طبیعی داشته باشد.

این شامل یک لایه پلی اورتان است که روی لایه ای از پارچه پلی استر پوشانده شده است. محصول نهایی متخلخل بوده و دارای درخشندگی براق است.

بسیار بادوام است، درست مانند چرم واقعی. همچنین یک پارچه بسیار تنفس پذیر است. از این رو وسایلی مانند چکمه و غیره را می توان از آن درست کرد.

نوع دیگری از چرم مصنوعی است که از پلاستیک و پارچه استفاده می کند. با این حال، در این مورد، پارچه می تواند طبیعی یا مصنوعی باشد.

چرم

بسیار قوی است و نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارد. بر خلاف چرم واقعی، به راحتی محو نمی شود. امروزه در خودروها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

قبلا برای صحافی کتاب و در دوربین استفاده می شد. چرم متخلخل نیست و از این رو هیچ هوایی نمی تواند از آن عبور کند.

این همچنین آن را برای استفاده در لباس نامناسب می کند، زیرا اجازه نمی دهد عرق از پارچه خارج شود. جمع می شود و می تواند آسیب جدی به پوست وارد کند.

افراد چرم مصنوعی را به دلایل بیشتری نسبت به چرم طبیعی ترجیح می دهند. در حالی که دوام و استحکام آن به اندازه چرم طبیعی است، در مقایسه با چرم خالص قیمت کمتری دارد.

برخی از انواع را نیز می توان به راحتی تمیز کرد و نیازی به نگهداری زیادی ندارد. می توان از آن برای ساختن چیزهای مختلف، درست مانند چرم طبیعی استفاده کرد. اینها شامل پارچه برای اثاثه یا لوازم داخلی، لباس، کیف و سایر کالاها است.