اشتباه دوزنده چرم زنانه در مغازه سبب مرگ مشتری شد

در نگاه اول، آنها بسیار شبیه به هم هستند، اما تفاوت های زیادی بین آنها وجود دارد. چرم طبیعی و چرم زیست محیطی – چگونه آنها را بشناسیم؟ تفاوت آنها چگونه است؟

کیف دستی از چرم طبیعی بهتر است یا چرم اکولوژیک؟ سعی خواهیم کرد شبهات را برطرف کنیم.

چرم طبیعی چرم زنانه با منشاء حیوانی است (اغلب چرم گاو است). این یک ماده بسیار بادوام در نظر گرفته می شود. اغلب گفته می شود که یک کیف پول چرمی، کیف دستی یا کفش یک سرمایه گذاری برای چندین سال است.

با این حال، ظاهر بی عیب و نقص محصولات چرمی قیمتی دارد. کفش های چرمی، کیف های دستی و سایر اقلام لباس باید به طور مرتب نگهداری شوند. تنها در این صورت است که آنها ظاهر زیبای خود را برای چندین سال حفظ خواهند کرد.

بزرگترین مزیت چرم طبیعی نسبت به چرم اکولوژیک این است که به راحتی هوا را از خود عبور می دهد و به گردش رطوبت مناسب اجازه می دهد (این امر به ویژه در مورد کفش یا کت مهم است).

آنچه به همان اندازه مهم است، مواد طبیعی ایجاد حساسیت نمی کنند، به همین دلیل است که محصولات ساخته شده از آنها برای مبتلایان به آلرژی مناسب است.

برخی از افراد ممکن است از قیمت لوازم جانبی چرم طبیعی که بسیار بالاتر از اقلام اکو چرم است، ناراحت شوند. با این حال، شایان ذکر است که این یک سرمایه گذاری است که نتیجه می دهد و در ازای آن یک محصول بادوام برای چندین سال دریافت می کنیم.

برای بسیاری از افراد، محصولات چرمی زیست محیطی تنها انتخاب مناسب هستند. همه به این دلیل است که تولید چرم زیست محیطی شامل مرگ حیوانات نمی شود. 

چرم اکو به طرز فریبنده ای شبیه به مواد طبیعی است، به همین دلیل است که اشتباه گرفتن آن با آن چندان دشوار نیست. مزیت اصلی آن جدای از اخلاق، قیمت است.

هزینه خرید یک کیف دستی ساخته شده از چرم اکولوژیک معمولا بسیار کمتر از هزینه همان کیف دستی ساخته شده از چرم طبیعی است.

علاوه بر این، اکسسوری‌های اکو چرم در رنگ‌ها و بافت‌های مختلف موجود هستند که اغلب به دست آوردن آن‌ها روی چرم طبیعی غیرممکن است.