انواع ماکارونی فرمی زر ماکارون

ماکارونی فرمی ” زر ماکارون ” شام یا ناهار خوشمزه و پر جنب و جوش شما خواهد بود که با ظاهر لذیذ خود نظر همه را جلب خواهد کرد. این محصول زر ماکارون از ترکیب آب و بلغور تهیه شده و ظاهری با شکلی زیبا دارد. این ماکارونی فرمی زر ماکارون در هر وعده 2 گرم چربی و 0.14 گرم نمک دارد. 55 گرم ماکارانی زر ماکارون در بسته بندی سلفون و حاوی 500 گرم ماکارانی می باشد، زر ماکارون تا کنون سه بار عنوان اولین و تنها صادرکننده نمونه ملی در صنعت ماکارونی ایران را از آن خود کرده است. انواع رشته و لازانیا فرمی، نودل خاکستری، مخلوط کیک (طعم های مختلف)، ماکارونی فرمی و ماکارونی سبزی و سس ماکارونی با نام تجاری زر ماکارون تولید و به مصرف کنندگان عرضه می شود.

انواع ماکارونی فرمی زر ماکارون

انواع ماکارونی فرمی

انواع ماکارونی فرمی مواد اولیه برای تهیه ماکارونی فرمی با سویا:

  1. ماکارونی فرمی 700 گرم
  2. سویا 300 گرم
  3. رب گوجه فرنگی به مقدار لازم
  4. فلفل دلمه ای 1 عدد کوچک
  5. پیاز 1 عدد متوسط
  6. نمک، فلفل سیاه، زردچوبه، جعفری به مقدار لازم
  7. روغن به اندازه کافی

طرز تهیه ماکارونی فرمی:

  1. دانه های سویا را با آب جوش خیس کنید. همچنین قابلمه را تا نیمه از آب پر کنید و روی شعله قرار دهید تا بجوشد.
  2. در تابه ای کمی روغن داغ کنید و پیازهای سرخ شده را تفت دهید تا طلایی شوند. سپس سویای خیس شده و آبکش شده را به پیاز اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا معطر شود. مراقب باشید که سویا آویزان نشود، سپس سرخ کنید تا قهوه ای طلایی شود. حالا نمک، فلفل و زردچوبه را به سویا اضافه کنید و یک دقیقه تفت دهید. سپس رب گوجه فرنگی به رویه اضافه می شود تا رب گوجه فرنگی در تاپینگ و رنگ آن حل شود. فلفل را به سلیقه خود آسیاب کرده یا تقریبا خرد کنید و روی آن اضافه کنید. جعفری خرد شده را نیز به رویه اضافه کنید. درب قابلمه را بگذارید و بگذارید مواد مخلوط شده و بجوشد.
  3. مقدار کمی زردچوبه را به یک قابلمه آب در حال جوش اضافه کنید، سپس ماکارونی را در آب در حال جوش بریزید. در حین پختن پاستا در قابلمه، اجازه دهید حدود 5 دقیقه بپزد. سپس کمی نمک به ماکارونی پخته شده اضافه کنید. مقداری از ماکارونی را بردارید و با قاشق از وسط نصف کنید، اگر به راحتی ترک خورد و مایع آن سفید نشد، وقت آن است که ماکارونی را آبکش کنید. ماکارونی را آبکش کنید.
  4. در تابه ای کمی آب و روغن بریزید و روی شعله قرار دهید تا داغ شود. سپس نیمی از ماکارونی را در ظرفی بریزید، مقداری از سس ماکارونی را که در تابه آماده کرده بودید روی آن بریزید، سپس باقیمانده ماکارونی را دوباره روی رویه بریزید، روی آن را بپوشانید. بعد از دم کشیدن روی حرارت ملایم قرار دهید. بعد از 45 دقیقه ماکارونی شما آماده است. نوش جان.

مواد اولیه برای تهیه ماکانی فرمی با گوشت چرخ کرده:

  1. ماکارونی فرمی 2 پیمانه
  2. 2 عدد گوجه فرنگی
  3. 1 قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی
  4. 200 گرم گوشت چرخ کرده
  5. 1 عدد پیاز
  6. 2 حبه سیر
  7. جعفری، نمک و فلفل (به میزان لازم)

طرز تهیه ماکانی فرمی:

  1. آب و کمی نمک را در قابلمه بریزید و بگذارید بجوشد. سپس ماکارونی را طبق دستور بسته اضافه کنید و بپزید (5 تا 10 دقیقه)؛ سپس زیر آب سرد بشویید و کنار بگذارید تا آب اضافی آن گرفته شود.
  2. در قابلمه را کمی روغن بریزید، روی حرارت ملایم بگذارید، پیاز و سیر را خلالی کنید، تفت دهید تا نرم شود، سپس گوشت چرخ کرده را اضافه کنید و تفت دهید تا رنگ گوشت تغییر کند و گوشت نرم و عمیق شود.
  3. گوجه فرنگی را خرد کرده و همراه با رب گوجه فرنگی، نمک و فلفل به مخلوط پاستا اضافه کنید. سپس ماکارونی آبکش شده و مقداری جعفری خرد شده را اضافه کنید و به آرامی تفت دهید تا رطوبت غذا گرفته شود و مواد خوب با هم ترکیب شوند.
  4. ماکارونی فرمی را در بشقاب سرو کنید، با سس دلخواهتان سرو کنید و در صورت تمایل مقداری پنیر رنده شده روی ماکارونی بپاشید.

ماکارونی فرمی زر ماکارون

 ماکارونی فرمی زر ماکارون گروه صنعتی پژوهشی زر در حال حاضر بزرگترین صادرکننده انواع ماکارونی در ایران است که اولین تولید کننده ای است که بر پلتفرم اول صنعت ماکارونی ایران قرار گرفته و در ایجاد فضای رقابتی برای همه ایرانیان در این صنعت نقش آفرینی می کند. ماکارونی فرمی نقش مهمی در ارتقای کیفیت محصولات داخلی دارند. به این ترتیب محصولات ماکارونی ایرانی هم اکنون قادر به رقابت موفق و سربلند با برندهای معتبر جهانی هستند. از سوی دیگر، این گروه با افزایش تعداد انبارهای انبار، به بالاترین ظرفیت تک ذخیره سازی در کشور دست یافت و با ایجاد 5 خط تولید آرد، به بزرگترین پایگاه تک تولید آرد در ایران تبدیل شد.

ماکارونی فرمی یکی از غذاهایی که می توان در انواع غذاهای سرد و گرم تهیه کرد ماکارونی است. این محصول از سمولینا تهیه می شود و امروزه در اشکال و طعم های مختلف تولید می شود. تولید ماکارونی در کارخانه های صنعتی صورت می گیرد که مهندسان تولید از روش های صنعتی برای آن استفاده می کنند. در طول تولید و فروش پروانه، در هر زمان با توجه به ظرفیت تولید و تقاضای بازار، مراحل مختلفی انجام می شود.

این شرکت به عنوان یکی از فروشندگان فعال در بازار ماکارونی همواره آماده ارائه خدمات لازم به مشتریان در سراسر کشور می باشد. بنابراین با کمک نرم افزار پخش، تولید ماکارونی به صورت سیستمی در شهرهای بزرگی مانند تهران و سایر نقاط کشور انجام می شود. به این ترتیب عمده فروشان و خرده فروشان می توانند هر مقداری را خریداری کنند تقاضای مورد نظر سفارش محصول می باشد. این محصول در وزن های مختلف و در بسته بندی های عمده یا آماده عرضه می باشد در سراسر کشور موجود است و از این نظر عمده فروشان می توانند از طریق این مرکز فروش ماکارونی فرمی تهیه و خریداری کنند.

یکی از مزیت های اصلی این غذا این است که با وجود اینکه سرشار از کربوهیدرات است، هرگز به تنهایی استفاده نمی شود و در تهیه آن از انواع پروتئین های حیوانی و گیاهی برای طعم بهتر غذا استفاده می شود. در یک دستور العمل ساده، اگر این محصول را با رب گوجه فرنگی و مقداری پنیر ترکیب کنید، به راحتی حدود 25 تا 30 درصد از پروتئین و 40 درصد از ویتامین C مورد نیاز بدن شما در روز را تامین می کند.