اولین پاستا در زمان کدام پادشاه وارد ایران شد؟

مردم ایران همیشه از مسایل تاریخی و بررسی قدمت مربوط به موضوعات متفاوت لذت می بردند مخصوصا که پای غذای مورد علاقه آنها در میان باشد. پاستا در ایران بیشتر با نام کلی ماکارونی شناخته می شود و جالب است بدانید اولین بار مردم ایران در زمان قاجار با این غذای دلچسب آشنا شدند و در سال 1313 کارخانه تولید ماکارونی در ایران افتتاح شد. در ادامه با آراد برندینگ همراه باشید تا بیشتر در این زمینه اطلاع کسب نمایید.

در تهیه پاستا می توانید از انواع گوشت چرخ کرده و یا گوشت مرغ استفاده نمایید. مهمترین مسئله در طبخ پاستا و خوشمزه شدن آن، طرز تهیه سس مخصوص پاستا می باشد. یکی از پرطرفدارترین و در دسترس ترین انواع پاستا، نوع صدفی آن می باشد که در دو سایز کوچک و بزرگ ارائه می گردد. جهت خرید پاستا صدفی می توانید به فروشگاه های مواد غذایی و یا سوپر مارکتها مراجعه فرمایید.

یکی دیگر از انواع پاستا، پاستا صدفی می باشد که در دو سایز بزرگ و کوچک تولید می گردد و از نوع اول آن برای تهیه پاستا شکم پر صدفی استفاده می نمایند که غذای بسیار لذیذ و خوش خواکی است و کمتر کسی تسلط کامل بر پخت آن را دارد. اما در صورتیکه اصولی و با حوصله طبخ شود یکی از غذاهای محبوب و همیشگی خانواده شما خواهد شد.

Composition of Pasta .