ایده تولید ساعت zeitlos زنانه از ساعت شنی قدیمی گرفته شده است

امروزه ساعت zeitlos زنانه بیشتر به دلیل کمی نامناسب بودن زیاد رایج نشده است. با این حال، کسانی که این ساعت ها را می خرند به این ایراد اهمیت نمی دهند.

چیزی که آنها به آن اهمیت می دهند، مهارت نهایی است که در این ساعت ها با تمام سیستم های دنده و چرخ پیچیده وجود دارد.

همچنین، یک ساعت مکانیکی قدیمی است و به روزهای اولیه زمان‌شناسی که تقریباً همه ساعت‌ها به صورت مکانیکی کار می‌کردند، احترام می‌گذارد.

چندین تولید کننده معتبر ساعت حداقل چند مورد از آنها را در خط تولید خود ارائه می دهند، بنابراین هیچ کمبودی در ساعت های مکانیکی وجود ندارد.

ساعت مکانیکی گزینه خوبی برای افرادی است که از پیچیدگی چیزها قدردانی می کنند. این یک کالای ساده و تولید انبوه نیست، بلکه مکانیزمی پیچیده است که از بیش از صد قطعه مینیاتوری تشکیل شده است.

ساعت

از آنجایی که بیشتر ساعت‌های مکانیکی ظریف و پیچیده هستند، با لباس‌های رسمی مانند پیراهن‌های آستین بلند، کت و شلوار، کت و شلوار و کت و شلوار به بهترین شکل ست می‌شوند.

یک ساعت خودکار یا یک ساعت خود سیم پیچ از قطعات متحرک مکانیکی تشکیل شده است و اصول کار مشابهی را دارد که یک کالیبر مکانیکی انجام می دهد.

اما یک روتور چرخان اضافه می کند که فنر اصلی را با استفاده از حرکات طبیعی مچ دست کاربر می پیچد.

این بدان معنی است که یک ساعت اتوماتیک نیازی به سیم پیچی دستی ندارد هر زمان که مچ دست حرکت می کند این کار به طور طبیعی انجام می شود.

با این حال، این واقعیت که هنوز از قطعات متحرک مکانیکی تشکیل شده است، به این معنی است که زمان، مانند ساعت‌های مکانیکی دستی، روندی کاهش یا افزایش می‌دهد.

از نظر محبوبیت و اعتبار، ساعت های اتوماتیک بیشترین استقبال را دارند.

به عنوان مثال، هر کدام از برندهای لوکس را که روی آن تمرکز کنید، خواه رولکس، امگا، بریتلینگ یا بلان پین باشد، مطمئناً ساعت‌ها تقریباً به طور کامل با حرکات خودکار کار می‌کنند.