با خوردن شکلات خارجی اسنیکرز مشکلات کم خواب خود را درمان کنید

تصور زندگی بدون شکلات سخت است! این طعم ذوب شده در دهان، رایحه ملایم مشخص و رنگ کاکائویی که در کنار هم قرص های لذت بخشی را ایجاد می کنند، سال هاست که ما را همراهی می کند و زبانی جهانی است که نسل ها را به هم متصل می کند. اما شکلات از کجا آمده است؟

برای یادگیری تاریخچه شکلات خارجی اسنیکرز، باید به چندین هزار سال پیش برگردیم، به شبه جزیره یوکاتان، جایی که درخت کاکائو در آنجا کشف شد.

اولمک های ساکن این منطقه که شیفته ظاهر جالب بوته ها شده بودند، تصمیم گرفتند میوه های خام آن را امتحان کنند و سپس با تشویق طعم متفاوت، شروع به تهیه دمنوش از آنها کردند.

به لطف احترام جهانی به شکلات و ارتباط آن با گرانبها، تزریق کاکائو در دربار حاکمان بزرگ حاکم شد. فقط ثروتمندترین ها می توانستند چنین نوشیدنی لذیذ گران قیمتی را بخرند که به طور فزاینده ای یادآور نوشیدنی شکلاتی است که امروزه به آن عادت کرده ایم.

دستور العمل ها شروع به استفاده از شیر، شکر و همچنین زرده تخم مرغ کردند که قوام شکلات را غلیظ کرد.

بزرگترین لذیذ کاکائو لویی چهاردهم در نظر گرفته می شد که آداب طعم دادن به شکلات را در دادگاه های سلطنتی و اشرافی آغاز کرد. او همچنین بر تولید اولین ماشین هایی که قرار بود در نهایت برای تولید شکلات استفاده شود، نظارت داشت.

بزرگترین پیشرفت برای کاکائو در قرن 19 اتفاق افتاد. در سال 1828، کاسپاروس ون هوتن پدر اولین دستگاه پرس مشروب کاکائو را اختراع کرد.

این حق ثبت اختراع راه های جدیدی را برای استفاده از کاکائو ایجاد کرد و در نتیجه امکان ایجاد شکلات بدیع و جامد را فراهم کرد. 19 سال بعد، به لطف ترکیب کاکائو، شکر و کره کاکائو، اولین شکلات تخته ای که امروزه برای ما شناخته شده است تولید شد .

به این ترتیب، عصر شکلات مدرن آغاز شد ظرافت به طور گسترده ای در دسترس کل جامعه قرار گرفت. از آن زمان به بعد، شکلات می تواند از طعم همه لذیذهایش لذت ببرد.

شیفتگی طعم آن هزاران سال است که ادامه دارد و مطمئناً به نظر نمی رسد که دوران شکوه آن هرگز به پایان برسد. بالاخره چه کسی می تواند زندگی بدون شکلات را تصور کند؟