با مصرف شکلات فرمند صبحانه می توانید 10 سال جوانتر شوید

بزرگترین  شکلات تخته ای جهان بیش از 5792 کیلوگرم وزن داشت و به مناسبت صدمین سالگرد Thornton، یک برند شکلات بریتانیایی، در بریتانیا تولید شد.

بزرگترین مجسمه  شکلات فرمند صبحانه در شهر ملبورن استرالیا ساخته شد و به شکل تخم مرغ عید پاک بود و 10 فوت طول و 2034 کیلوگرم وزن داشت.

عجیب ترین طعم های شکلاتی

غذاهای شکلاتی در کشورهای جهان متفاوت بود و از جمله نعناع، ​​پرتقال و گیلاس بود، اما طعم های عجیبی وجود دارد که به ذهن شما خطور نمی کند .

1- شکلات با طعم سیب زمینی: یک شرکت نظرسنجی در مورد برخی از طعم هایی که مردم دوست دارند با آن شکلات بخورند انجام داد.

و ژاپن در واقع برش های سیب زمینی ترد را با لایه ای از شکلات پوشانده است که در آنجا محبوب است و آن را بسیار محبوب کرده است.

2- شکلات با طعم لوبیا: هیچ کشوری در روی زمین به اندازه ژاپن یک تخته شکلات را دوست ندارد. در طول سال ها، این کشور با طعم های عجیب و غریب و غیرعادی ترکیب شده است. فقط یک شرکت بین المللی شکلات های جدید خود را با طعم لوبیا اعلام کرد. .

4- شکلات با طعم سوشی: پس از رد طعم های معمولی مانند فندق، شیر و نارگیل، سوشی ، ماهی تن، تخم مرغ و خارپشت دریایی گواه زنده ای هستند که دستور پخت شکلات های عجیب و غریب ژاپنی پایانی ندارد.

5- شکلات با پنیر و پیاز: اگرچه یک کتاب را هرگز نباید از روی جلد آن قضاوت کرد، اما بسیاری از اعلام شکلات با طعم پنیر و پیاز در ژاپن تعجب کردند که باعث شد بسیاری آن را امتحان کنند.

6- شکلات با طعم پیتزا: پیتزا و شکلات غذاهایی هستند که نمی توانید در برابر آنها مقاومت کنید چه برسد به اینکه آنها را با هم مخلوط کنید، این کاری است که یک شرکت در ساخت قالب های مختلف شکلات انجام داده است.