بذر یونجه درجه یک از اختلالات ذهنی جلوگیری می کند

اگر ریزش مو را تجربه کنید، بذر یونجه درجه یک ممکن است مورد توجه خاصی باشد. ارتباط منبع معتبر بین تغذیه و ریزش مو در ادبیات پزشکی به خوبی مستند شده است.

وقتی ویتامین کافی در رژیم غذایی خود دریافت نمی کنید، بدن شما انرژی را که برای تولید سلول های مو و پوست سالم استفاده می کند به سیستم گوارشی و قلبی عروقی اختصاص می دهد.

با مصرف مکمل های یونجه یا گنجاندن جوانه یونجه در رژیم غذایی خود، می توانید اطمینان حاصل کنید که بدن شما آنچه را که برای تولید سلول های سالم برای مو و بدن شما نیاز دارد، دارد.

اما اگر در حال حاضر به خوبی تغذیه شده اید، کلینیک مایو خاطرنشان می کند که مکمل ها ممکن است تفاوتی ایجاد نکنند.

یونجه مانند بسیاری از گیاهان حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است. آنتی اکسیدان ها با عوامل محیطی مبارزه می کنند که می توانند باعث پیری زودرس سلول های مو و پوست شما شوند.

بذر

این به عنوان استرس اکسیداتیو شناخته می شود. استفاده از یونجه برای مو می تواند استرس اکسیداتیو روی سلول های موی شما را مختل کند و ظاهری براق و جوان را به شما بازگرداند.

یکی از راه های مصرف حداکثر طراوت و فواید تغذیه ای یونجه، نوشیدن آن به صورت آب میوه است. برای این کار از غذاساز یا آبمیوه گیری استفاده کنید.

طعم آب یونجه به تنهایی بسیار قوی است. رقیق کردن طعم با نوع دیگری از آب میوه ممکن است نوشیدنی را خوشمزه تر کند.

سعی کنید نصف فنجان جوانه یونجه را با آب هویج، آب سیب یا آب اسفناج ترکیب کنید تا یک کوکتل قوی و سالم داشته باشید.

برخی افراد دوست دارند چای یونجه بنوشند. می توانید چای یونجه را از فروشگاه مواد غذایی بهداشتی محلی خود یا به صورت آنلاین خریداری کنید.

همچنین می‌توانید یونجه خشک شده را در یک چای کیسه‌ای یا گلوله‌ای بریزید و برای همین اثر آن را در آب داغ قرار دهید.