بیل مکانیکی هیدرومک لاستیکی و ترور وزیر راه

علیرغم حضور قطعی آموزش بر روی تجهیزات، ایمنی و هزینه جلسات عملی همچنان یک مسئله باقی مانده است.

ایمنی یک مسئله است زیرا آموزش با بیل مکانیکی هیدرومک لاستیکی موقعیت های بالقوه خطرناکی را ایجاد می کند که یک کارآموز بی تجربه ممکن است نتواند از عهده آن برآید.

این امر مستلزم آن است که مربیان همیشه فاصله ایمن با بیل مکانیکی را حفظ کنند.

این به نوبه خود منجر به افزایش شانس از دست دادن نکات مهم در عملکرد کارآموزان می شود.

علاوه بر این، از آنجایی که خرید/اجاره بیل مکانیکی گران است، مدارس آموزشی محدودیت عمده ای در میزان زمان آموزشی که می توانند به هر کارآموز ارائه دهند دارند  از سوی دیگر، مدارس آموزشی معمولاً با محدودیت‌های بودجه‌ای برای استخدام مربیان واجد شرایط مواجه هستند که در نتیجه نسبت مربی به کارآموز در طول جلسات آموزشی بر روی تجهیزات، نامتناسب است.

از آنجایی که برای مدارس آموزشی ضروری است اطمینان حاصل کنند که کارآموزان می توانند از زمان محدود موجود در طول آموزش روی تجهیزات بهترین استفاده را ببرند، نیاز فوری به موضوع کیفیت بازخورد کمتر از حد مطلوب وجود دارد.

1.2. تاثیر بازخورد بر یادگیری مهارت های روانی حرکتی
کیفیت آموزش عملی تا حد زیادی به بازخورد غنی، مرتبط، خاص و به موقع ارائه شده توسط مربیان بستگی دارد، شی و همکاران اظهار داشت که فقدان اطلاعات خطا (به عنوان مثال، بازخورد) در طول آموزش مهارت‌های روانی حرکتی، یادگیرندگان را به حفظ رفتار اشتباه سوق می‌دهد.

همچنین، بازخورد به دلیل ویژگی های انگیزشی آن تأثیر مثبتی بر یادگیری دارد.

شی و ولف نشان دادند که بازخورد همزمان نه تنها عملکرد را به طور موقت افزایش می دهد، بلکه تأثیر بلندمدت مثبتی بر کسب روانی دارد.

مهارت های chomotor ولف و همکاران پیشنهاد کردند که در حالی که یادگیری مهارت‌های ساده ممکن است از رژیم بازخورد کاهش‌یافته (مثلاً بازخورد در 50٪ عملکرد) بهره‌مند شود، یادگیرندگان مهارت‌های روانی-حرکتی پیچیده (مانند استفاده از تجهیزات پیچیده ساختمانی) زمانی که در معرض بازخورد بالا قرار می‌گیرند، عملکرد بهتری دارند.

با این حال، مطابق با مشاهدات کسیدی و همکاران.

می توان استدلال کرد که روش مرسوم ارائه بازخورد به کارآموزان بیل مکانیکی دارای تعدادی محدودیت است: (1) تداوم: بازخورد فوری از مربی در طول برنامه می تواند تمرکز کارآموز را بر روی کار انجام شده مختل کند و تداوم را مختل کند.

جریان کار گذرا: در حالی که بازخورد آنی می تواند مخرب باشد، بازخورد تاخیری می تواند کمتر از حد مطلوب باشد زیرا برای کارآموزان دشوار است که بازخورد را با عملکرد مرتبط کنند.