تخم کدو چیست

ابر غذای ماه اکتبر تخمه کدو پوست نازک است. تخم کدو که به آن پپیتاس نیز می گویند منبع خوبی از پروتئین، منیزیم، روی و مس است. تخم کدو که به آن pepitas نیز می‌گویند، عضوی از خانواده گیاه‌شناسی Cucurbitaceae است که شامل انواع کدوهای زمستانی و تابستانی نیز می‌شود.

تخم کدو منبع خوبی از پروتئین، منیزیم، روی و مس است.
پروتئین بلوک ساختمانی برای بدن است. پروتئین به بدن در ترمیم یا ساخت سلول های جدید کمک می کند. برای رشد و نمو در نوزادان، کودکان، نوجوانان و زنان باردار مهم است.
منیزیم عملکرد ماهیچه ها و اعصاب، فشار خون و سطح قند خون را کنترل می کند.
روی در رشد و نمو، بهبود زخم و کمک به بدن در مبارزه با مهاجمان خارجی مانند باکتری ها و ویروس ها مهم است.
مس برای تولید انرژی، تشکیل بافت همبند و متابولیسم آهن ضروری است.
آیا می خواهید Superfood را هر ماه برای شما ایمیل شود؟ خرید، انتخاب، ذخیره و آماده سازی
تخمه کدو دو آتیشه را در تمام سال از خواربار فروشی خریداری کنید. دانه های کدو تنبل به صورت خام یا بو داده، با یا بدون پوسته فروخته می شوند. پوسته، پوشش سفید محافظی است که دانه سبز را احاطه کرده است. بدنه ها خوراکی هستند.
دانه‌هایی را انتخاب کنید که سفت هستند و از دانه‌هایی که پژمرده، کپک‌زده یا بوی ترش هستند اجتناب کنید.
دانه های کدو تنبل را در یک ظرف شیشه ای بدون هوا نگهداری کنید. تخمه کدو گوشتی اگر در دمای اتاق بماند دو تا سه ماه ماندگاری دارد. برای ماندگاری تا یک سال در یخچال نگهداری کنید.
دانه ها را می توان از کدو تنبل بالغ نیز برداشت. کدو تنبل را از وسط نصف کنید و دانه ها و مواد گوشتی اطراف آن را جدا کنید. دانه ها را از مواد گوشتی جدا کنید، در صورت تمایل در آبکش بشویید. دانه‌ها را می‌توان با مقادیر کمی گوشت کدو تنبل تفت داد تا طعم‌دار شود.
برای تفت دادن، مقدار کمی روغن به دانه های تمیز و خشک اضافه کنید. در فر از قبل گرم شده با دمای 250 درجه فارنهایت به مدت 10-15 دقیقه بسته به اندازه دانه ها قرار دهید.
برای جدا کردن پوسته سفید بیرونی، دانه کامل را بجوشانید، خشک کنید یا برشته کنید. پوسته ها ممکن است پس از جوشیدن لیز بخورند یا نیاز به ترک جداگانه داشته باشند تا پس از برشته کردن یا خشک شدن جدا شوند. برداشتن پوسته یک فرآیند زمان بر است که ضروری نیست، اما ممکن است برای کاهش جویدن دانه مورد نظر باشد.
از تخمه کدو درشت در سوپ، سالاد، غذاهای غلات یا پارفی استفاده کنید. از آن به عنوان مکمل هر غذایی لذت ببرید.

  • منابع:
  1. Pumpkin Seeds | Superfood of the Month
  • تبلیغات:
  1. برنامه موقت ایالات متحده برای روپوش
  2. محافظ روبالشی هتل پیشرفته
  3. فردی که با فروش کلیه خود توانست پولدار شود!
  4. پکیج و رادیاتورهای ترکیبی الکتریکی EHC