جا به جا شدن دفتر نت موسیقی یک کنسرت بزرگ را بهم ریخت

از دفترهای کاغذی برای اوقات فراغت نیز استفاده می شود. با بهبود طرح‌های نوت‌بوک و انواع کاغذ، هنرمندان بیشتری از آنها استفاده می‌کنند.
علاقه‌مندان از آن‌ها به‌عنوان دفترچه یادداشت استفاده می‌کنند، و بسیاری از مصرف‌کنندگان اکنون از نوت‌بوک‌ها به‌عنوان راهنماها و برنامه‌ریزان برای تعیین هدف شخصی استفاده می‌کنند.
دفتر نت موسیقی هدایای فوق‌العاده‌ای می‌سازند، زیرا در حال حاضر طرح‌های شگفت‌انگیز و منحصربه‌فردی در دسترس هستند و برای بودجه‌های کمتر مناسب هستند.
همه‌گیری و قرنطینه‌های ناشی از آن نیز در رشد این صنعت نقش داشته است. در طول قرنطینه سال 2020، ما هیچ کمبودی در ارتباطات دیجیتال نداشتیم. اگرچه ماندن در خانه و دوری از عزیزانمان سخت بود، اما از جهاتی بی حد و حصر بودیم.
هیچ ساعت اداری یا رفت و آمد ثابتی وجود نداشت. ما ناگهان زمان زیادی برای فکر کردن و تأمل داشتیم. زمان با کیفیت بیشتر در خانه. و با نتفلیکس، ویدیو آمازون، یوتیوب، زوم، اسکایپ و غیره، ما هیچ کمبودی در سرگرمی یا ارتباطات دیجیتال نداشتیم.
طبق گزارش جان لوئیس و ویتروز: در طول قرنطینه، فروش کارت تبریک آنلاین افزایش یافت. و جالب اینجاست که فروش لوازم التحریر عمومی 800 درصد افزایش یافته است.
محصولات دفتر خانه 550 درصد افزایش یافت و مواد هنرمندان 3000 درصد افزایش یافت! قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی به این معنی است که بسیاری از مردم وقت خود را با عزیزان خود از دست می دهند.
آنها همچنین زمان بیشتری برای گذراندن در خانه داشتند زیرا امکانات تفریحی بسته بود. بسیاری آن زمان را صرف خلاقیت با لوازم التحریر و یادداشت برداری در دفترچه های کاغذی کردند.
افراد بیشتری مشغول نوشتن، طراحی، برنامه ریزی، تعیین هدف و ایجاد هدایای شخصی بودند. این بیماری همه گیر به مصرف کنندگان یادآوری کرد که لمس شخصی چقدر مهم است.
و محاصره شدن توسط تکنولوژی به لوازم التحریر و نوت بوک های کاغذی جایگاه ویژه ای در خانه ها و دفاتر ما داده است. به همین دلیل است که با وجود پیشرفت تکنولوژی، فروش لوازم التحریر در حال افزایش است.
قلم و کاغذ قرن هاست که وجود داشته است. و در حدود یک دهه گذشته، فناوری تمام تلاش خود را برای تقلید از هر دوی آنها انجام داده است.
اما، حتی با بهترین تلاش‌ها، هیچ چیز با احساس نوشتن با لوازم التحریر ملموس یا لذت دریافت نامه‌ای دست‌نویس برابری نمی‌کند.
شاید به همین دلیل است که بسیاری از مردم برای دفاتر خانگی خود دفترچه های یادداشت، یادداشت های روزانه و سازمان دهنده های ملموس را انتخاب کرده اند.
آندریا بل، مدیر بینش در شرکت پیش‌بینی روند WGSN، می‌گوید: “تعادل بین کار و زندگی با کاغذ بیان می‌شود. کار دیجیتالی است و ما امور شخصی را روی کاغذ می‌آوریم.
این به ایجاد مرزی بین این دو کمک می‌کند و در عین حال احساسی به ما می‌دهد. یقین در زمان های نامشخص». رفتار انسان همیشه موضوعی جذاب است و نگاه کردن به دلایل افزایش فروش لوازم التحریر و نوت بوک به طرز عجیبی اطمینان بخش است.
این گواه بر این است که با وجود دیجیتالی شدن زیاد، ما همچنان می خواهیم در فضای فیزیکی و ملموس با یکدیگر در ارتباط بمانیم.