جمع کردن تانک جنگی اسباب بازی از تمام اسباب بازی فروشیها کشور

هر پدر و مادری دوست دارد فرزندش به درستی رشد کند. کودکان ما هر چیزی را که جیرجیر می کند، خش خش می کند، می درخشد را دوست دارند هر چه عملکردهای بیشتری داشته باشد، بهتر است!

برای آنها مهم است که بتوانند تانک جنگی اسباب بازی را لمس کنند و به طور کامل از آن استفاده کنند، گاهی اوقات برای ما بزرگسالان به شکلی افراطی.

چگونه از ایمنی آنها در این نوع بازی اطمینان حاصل کنید و اسباب بازی ها چه وظایفی را انجام می دهند در این مقاله خواهید فهمید.

اسباب بازی ها در هر گوشه اتاق کودک ما قرار دارند. گاهی اوقات ما دوست داریم همه آنها را دور بیندازیم تا چند مورد را از کارهای روزانه فرزندانمان کم کنیم. با این حال، این اسباب بازی ها هستند که به رشد کودک نوپا ما کمک می کنند. 

برای شروع، بیایید به یکی از عملکردها نگاه کنیم، که یکپارچگی حسی است، که ارتباط نزدیکی با سیستم عصبی دارد، که اطلاعات دریافت شده توسط سیستم های حسی بینایی، بویایی، چشایی، شنوایی، لامسه را پردازش و یکپارچه می کند.
نوعی تحلیل و تفسیر محرک های بیرونی است که در مغز صورت می گیرد. به لطف اسباب‌بازی‌ها و یکپارچگی حسی طبیعی، می‌توانیم از اختلالاتی که ممکن است نتیجه رشد غیرطبیعی کودک باشد، جلوگیری کنیم. 
این ممکن است به این دلیل باشد که کودکان مجاز به انجام بازی های “کثیف” مانند بازی در گل یا غلت زدن در شن یا روی چمن نیستند.

پیشرو درمان مبتنی بر یکپارچگی حسی در ترکیب با عناصر نورولوژی، توانبخشی، فیزیولوژی، روانشناسی و رشد کودک، ژان آیرس است. 
در این مقاله به توضیح اختلالات یکپارچگی حسی نمی پردازیم و علاقه مندان به مقاله شماره 33 “کودک پیش دبستانی من”: چگونه به طور طبیعی از اختلالات یکپارچگی حسی پیشگیری کنیم؟
نوشته الکساندرا کوبالا کولپینسکا، ارجاع داده می شود.وقتی پاییز فرا می‌رسد، ما نمی‌خواهیم به بچه‌ها اجازه دهیم در گل بازی کنند، آب بپاشند، بستنی بخورند به شکلی که همه چیز در اطراف کثیف است، یا در شن‌های سرد بازی کنند.
کاملا موجه است! هر پدر و مادری دوست دارد از کودک خود در برابر سرماخوردگی های پاییزی و زمستانی محافظت کند. اینجاست که اسباب بازی های حسی به کار می آیند.
اسباب بازی های حسی حواس کودک شما را نیز تحریک می کنند. آنها بافت های جالبی دارند، حاوی رنگ های مختلف، نورها، عناصر براق، خش خش و صداهای جالب و خیلی چیزهای دیگر هستند.