خرید باطری ماشین سپاهان 74 آمپر نیاز به دستور قضایی دارد

باتری های AGM و باطری ماشین سپاهان 74 آمپر به جای آب یا ژل، از شبکه ظریفی از الیاف شیشه استفاده می کنند که شبکه ای را در داخل باتری ایجاد می کند.

باتری های AGM به دلیل طراحی ضد ریزش و ساختار ضد لرزش، به ویژه در بین علاقه مندان به مسابقات اتومبیل رانی و آفرود محبوب هستند.

همانند سلول ژل، تکان دادن باتری پس از توقف منجر به حرکت اضافی نمی شود، اما به غیر از برچسب زدن، تشخیص AGM از سلول ژل دشوار است.

یک استثنا، باتری‌های AGM برند Optima است که می‌توان آن‌ها را با جعبه باتری «شش پک» آن‌ها که حاوی شش سلول مارپیچی ساخته شده از حصیر شیشه‌ای جذب‌شده و ورق‌های سربی است، شناسایی کرد.

در صورت شک، جزئیات باتری را با استفاده از شماره مدل آن به صورت آنلاین جستجو کنید.

بیشتر باتری‌های لیتیوم یونی خودرو در بسته‌های باتری خودروهای تمام الکتریکی و خودروهای هیبریدی یافت می‌شوند.

این بسته‌ها معمولاً در قسمت‌های پایین خودرو یافت می‌شوند و تنها با برداشتن روکش‌ها یا قطعات تزئینی داخلی قابل مشاهده هستند.

باطری

اما آنها همچنین یک جایگزین سبک وزن برای باتری های سنتی هستند که در مسیر مسابقه یا سایر وسایل نقلیه تخصصی مانند اتومبیل های عجیب و غریب استفاده می شوند.

آنها همچنین می توانند در ATV ها، UTV ها، موتور سیکلت ها و سایر برنامه های ورزشی قدرت یافت شوند. جذابیت وزن سبک تر و ظرفیت بالاتر در یک بسته فیزیکی کوچک است.

این باتری‌ها نسبت به اندازه‌شان بسیار مناسب هستند.

باتری های نیکل فلز هیدرید نوع دیگری هستند که بیشتر در بسته های باتری خودروهای کاملا الکتریکی و هیبریدی یافت می شوند.

این باتری ها اسب بخار خودروهایی مانند تویوتا پریوس، فورد اسکیپ هیبریدی و جنرال موتورز معروف EV1 بودند. طراحی شیمیایی برای کاربردهای با جریان بالا به خوبی کار می کند.

به همین دلیل است که آنها به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفتند. اما تکنولوژی حرکت کرده است و دیگر طرح‌های باتری مانند لیتیوم یون در حال تغییر هستند.