خرید ترشک زردآلو در آذربایجان برای نوجوانان جرم محسوب می شود

مزایای سلامتی ترشک زردآلو شامل توانایی آن در بهبود هضم، یبوست، گوش درد، تب، بیماری های پوستی و کم خونی است.

ترشک زردآلو همچنین به بهبود سلامت قلب در عضلات و زخم‌ها کمک می‌کند. همچنین اعتقاد بر این است که زردآلو برای مراقبت از پوست مفید است، به همین دلیل است که به مواد آرایشی مختلف افزوده می شود.

علاوه بر این، ترشک زردآلو می تواند سطح کلسترول را کاهش دهد، از بدتر شدن بینایی جلوگیری کند، به کاهش وزن کمک کند، استحکام استخوان ها را تقویت کند و تعادل الکترولیت را در بدن حفظ کند.

با توجه به پایگاه داده ملی مواد مغذی USDA، زردآلو حاوی ویتامین A، C، K، E و نیاسین در مقادیر قابل توجهی است.

ترشک همچنین حاوی بسیاری از ویتامین های ضروری دیگر در مقادیر کمی (کمتر از 5٪ نیاز روزانه) هستند.

ترشک زردآلو همچنین دارای مواد معدنی خوبی است که شامل پتاسیم، مس منگنز، منیزیم و فسفر است. آنها مانند اکثر میوه ها منبع بسیار خوبی از فیبر رژیمی هستند.

ترشک

طبق تحقیقات در مجله جهانی گوارش، زردآلو ممکن است غنی از فیبر باشد و بنابراین برای حرکات روده صاف مفید است. فیبر راهی برای حجیم کردن مدفوع است.

به این ترتیب، حمل و نقل از طریق روده تا دفع نهایی آن از بدن آسان تر می شود. فیبر شیره معده و گوارشی را تحریک می کند که به جذب مواد مغذی و تجزیه غذا برای پردازش آسان تر کمک می کند.

علاوه بر این، فیبر همچنین حرکت پریستالتیک دستگاه گوارش را فعال می کند و این حرکات ماهیچه های صاف همان چیزی است که حرکات روده شما را تنظیم می کند.

بنابراین، ترشک زردآلو اغلب به آن دسته از بیمارانی توصیه می شود که به دلیل خاصیت ملین خود به طور مرتب از یبوست رنج می برند.

ترشک زردآلو ممکن است تقریباً تمام مواد معدنی لازم برای رشد استخوان مانند کلسیم، فسفر، منگنز، آهن و مس را داشته باشد.