داشتن کفش کشتی پسرانه آرزوی دختر بچه 8 ساله بود

هنگامی که در حال خرید یک جفت کفش کشتی پسرانه هستید، ایده خوبی است که کفش را در حالی که همان جورابی را که قصد دارید همراه با کفش کشتی استفاده کنید، بپوشید، امتحان کنید.

اگر این کار را انجام ندهید، متوجه خواهید شد که کفش های شما ممکن است با لایه جوراب اضافه شده خیلی تنگ شده باشند.

همیشه از جوراب های مناسب با کفش های کشتی خود استفاده کنید. جوراب خیلی تنگ یا خیلی شل می تواند باعث ناراحتی و آسیب به پوست شما شود.

مهمترین جنبه در مورد جوراب و کفش کشتی این است که آنها باید به طور منظم شسته شوند.

ممکن است از شستن به اصطلاح «جوراب خوش شانس» خود بیزار باشید، اما به خاطر داشته باشید که این جوراب ها محل رشد باکتری ها و قارچ ها هستند.

عفونت قارچی پا و ناخن پا شرایطی بسیار مسری هستند و درمان آن بسیار دشوار و پرهزینه است. اگر جوراب های شما به تنهایی قادر به ایستادن هستند، می دانید که زمان شستن آنها فرا رسیده است.

کفش

کفش کشتی آسیکس یک کفش کشتی با کیفیت خوب باید به خوبی روی پای شما قرار گیرد.

این کفش‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شکل پا و زاویه شما را تقلید می‌کنند تا بهترین تحرک و کشش را در هنگام دست‌وپنجه نرم کنند.

کفش های کشتی باید تنگ اما راحت باشند. آنها نباید جریان خون در پاهای شما را مختل کنند یا باعث احساس سوزن و سوزن در انگشتان پا شوند.

اگر می‌خواهید با کفش‌های کشتی خود جوراب بپوشید، توصیه می‌کنیم کفش را با جوراب بپوشید تا از خرید یک جفت خیلی تنگ خودداری کنید.

قسمت بالای کفش کشتی برای حمایت بیشتر از مچ پا طراحی شده است. کفشی که روی پا خیلی گشاد باشد هیچ گونه حمایتی از مچ پا نمی کند و ممکن است منجر به آسیب شود.