دمپایی پلاستیکی ارزان عمده در نظرسنجی کیفی رد شد

برای دنج بودن آماده اید؟ ما 30 مدل را بررسی کردیم و 9 مدل را برای آزمایش عمیق خریدیم. بررسی و آزمایش دمپایی ما طیف گسترده ای از سبک ها، قیمت ها و کاربردها را پوشش می دهد.

خواه تازه وارد دنیای دمپایی پلاستیکی ارزان عمده شده باشید، فقط به دنبال چیزی برای پوشیدن در دوران نقاهت موقت هستید، یا برای دهمین جفت خود خریداری می کنید و به دنبال ارتقاء هستید، ناوگان ما انتخاب گسترده ای را ارائه می دهد.

رژیم آزمایشی ما شامل یک باتری از معاینات عینی و واقعی بود، و سهولت سوار شدن و سوار شدن، امنیت و راحتی راه رفتن، راحتی استراحت، سادگی شستشو و دوام را ارزیابی کردیم.

در بررسی دمپایی مخصوص زنان، آزمایش عمیق ما را توسط منتقدان زن مشاهده کنید. ما همچنین راه‌های دیگری را برای راحت ماندن در خانه آزمایش کرده‌ایم، از جمله دلپذیرترین شلوار ورزشی و لباس خواب .

ما عاشق طراحی کلی Sorel Falcon Ridge II شدیم . بهترین ویژگی آن نیز بهترین مثال از یک راه حل به خطر افتاده است که طبق خواسته کار می کند. 

هنگامی که یک مصالحه به همان اندازه خوب یا بهتر از هر دو افراطی باشد، یک محصول موفق شده است. ارتفاع پاشنه در Sorel تقریباً در نیمه راه بین گزینه های پایین و “عادی” موجود است. 

با استفاده از این فنجان پاشنه بلند، راحتی لغزش و امنیت راه رفتن را به دست می آورید. چرا همه دمپایی ها اینطور نیستند؟ 

فراتر از آن، Sorel مطابق با آگهی‌های تبلیغاتی است، در اندازه‌های کامل کفش عرضه می‌شود و زیره‌ای چسبناک و لاستیکی دارد.

نقطه ضعف اصلی Falcon Ridge II قیمت آن است. آنها گران هستند و با قیمت آنها می توانید دمپایی هایی با آستر پوست گوسفند واقعی پیدا کنید که راحت تر از پوشش خز مصنوعی Falcon Ridge است. 

برای پوشیدن طولانی مدت و ضد پوست، پوست گوسفند واقعی در مقایسه با الیاف مصنوعی در مدیریت تعریق و دما بسیار بهتر است.

ما انتظار نداریم که محصولات مقرون به صرفه دارای پوست گوسفند باشند، اما دیگران پوست گوسفند واقعی را با قیمت مشابه تحویل می دهند.

اندازه خود را با دقت انتخاب کنید. ما متوجه شدیم که جفت آزمایش ما کمی کوچک است، اما ممکن است با تغییرات طبیعی در عمق چرت در پوشش پوست گوسفند متفاوت باشد.

اینها هم دمپایی های بسیار گران قیمتی هستند. در نهایت، مگر اینکه اندازه آنها را تا حدی افزایش دهید (تا حدودی بسیاری از مزایا را نفی کنید)، باید از یک یا دو دست برای استفاده از آنها استفاده کنید.

برای بسیاری، این یک دمپایی است، به خصوص زمانی که جایگزین های رقابتی وجود دارد که نیازی به خم شدن ندارند. 

با روشن و خاموش کردن سخت‌تر، اینها برای کسانی که فقط گاهی از آنها استفاده می‌کنند یا برای مدت طولانی استفاده می‌کنند، بهترین هستند.

این دمپایی ها عایق کمی دارند، قابل شستشو در ماشین لباسشویی نیستند و برای اکثر افراد نیاز به یک دست دارند. اگر می‌خواهید دمپایی‌های مقرون‌به‌صرفه برای پوشیدن طولانی‌مدت در خانه داشته باشید.

هیچ‌کدام از این‌ها نباید «معامله‌کننده» باشند. با این حال، اگر به جفتی امیدوار هستید که بتوانید به سرعت آن را روشن و خاموش کنید، به گزینه دیگری نگاه کنید.