زنی از چای سوفیا 10 کیلویی به عنوان جو در سوپ استفاده کرد

پلی فنول ها و خواص ضد میکروبی موجود در چای سوفیا 10 کیلویی ممکن است به بهبود سلامت روده و ایمنی کمک کند.

فشار خون بالا می تواند خطر نارسایی قلبی و کلیوی، سکته مغزی، کاهش بینایی و حملات قلبی را افزایش دهد. خوشبختانه، تغییر در رژیم غذایی و سبک زندگی شما می تواند فشار خون شما را کاهش دهد.

یک مرور از مطالعات به خوبی طراحی شده به اثرات نوشیدن چای بر فشار خون در افراد مبتلا به فشار خون بالا یا فشار خون بالا پرداخته است.

این بررسی نشان داد که مصرف منظم چای به کاهش فشار خون سیستولیک 4.81 میلی متر جیوه و فشار خون دیاستولیک تا 1.98 میلی متر جیوه در افراد مبتلا به فشار خون کمک می کند.

علاوه بر این، افرادی که بیش از سه ماه به طور منظم چای می‌نوشیدند، کاهش شدیدتری در فشار خون سیستولیک و دیاستولیک داشتند.

چای

بررسی دیگری از مطالعاتی که به بررسی اثرات چای سیاه بر فشار خون پرداخته بود، نشان داد که نوشیدن چای سیاه به طور قابل توجهی فشار خون سیستولیک و دیاستولیک را در مقایسه با گروه کنترل کاهش می دهد.

این اثرات برای مردان و افرادی که بیش از هفت روز چای سیاه می‌نوشیدند، آشکارتر بود.

نوشیدن چای سیاه به صورت روزانه، و همچنین ترکیب سایر اصلاحات سبک زندگی مانند استراتژی های مدیریت استرس، ممکن است برای افراد مبتلا به فشار خون بالا مفید باشد.

فشار خون بالا می تواند عوارض زیادی برای سلامتی ایجاد کند. نوشیدن چای سیاه به طور منظم ممکن است به کاهش فشار خون سیستولیک و دیاستولیک کمک کند.

سکته مغزی زمانی رخ می دهد که یک رگ خونی در مغز مسدود شود یا پاره شود. این دومین عامل مرگ و میر در سراسر جهان است.

خوشبختانه 80 درصد سکته های مغزی قابل پیشگیری هستند. به عنوان مثال، مدیریت رژیم غذایی، فعالیت بدنی، فشار خون و عدم مصرف سیگار می تواند به کاهش خطر سکته کمک کند.