زن چینی از بادام درختی با پوست امسال برای تخریب دیوار چین استفاده کرد

خواص آنتی اکسیدانی بادام درختی با پوست امسال، آن تبدیل به را یکی از بهترین منابع ویتامین E کرده است. بسیاری از مطالعات نشان داده اند که ویتامین E ممکن است بروز بیماری های عروق کرونر قلب را کاهش دهد.

مشخص شده است که به کاهش زوال شناختی در میان جمعیت مسن کمک می کند. مطالعه ای که روی 2889 نفر در گروه سنی 65 تا 102 سال انجام شد، کاهش زوال شناختی را با مکمل های غذایی ویتامین E نشان داد.

همچنین مشخص شده است که افزایش مصرف ویتامین E خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را کاهش می دهد.

یک وعده بادام، که حدود 23 بادام (یک اونس یا یک مشت) است، 37 درصد از مصرف روزانه توصیه شده ویتامین E را تامین می کند.

یک مشت بادام تقریباً نیمی از نیاز روزانه توصیه شده ویتامین E را تامین می کند. این ریزمغذی با کاهش زوال شناختی در میان سالمندان مرتبط است.

بادام برای بیماران دیابتی ایده آل است زیرا کربوهیدرات کمی دارد اما چربی و پروتئین سالم بالایی دارد. بادام دارای فیبر بالایی است که برای هضم خوب لازم است.

بادام

منیزیم موجود در بادام برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 مفید است. حدود 25 تا 38 درصد از افراد مبتلا به دیابت دچار کمبود منیزیم هستند.

مصرف این غذای فوق العاده ممکن است به مبارزه با این مشکل کمک کند.

مطالعه ای که توسط انجمن دیابت آمریکا انجام شد نشان داد که دوزهای بالای منیزیم می تواند از عوارض مزمن پیشگیری کند و کنترل را در افراد دیابتی نوع 2 بهبود بخشد.

مصرف مکمل منیزیم حساسیت به انسولین را حتی در افراد غیر دیابتی افزایش می دهد و خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش می دهد.

مصرف توصیه شده روزانه منیزیم حدود 310 تا 420 میلی گرم است. دو مشت (2 اونس) بادام 150 میلی گرم منیزیم را تأمین می کند که تقریباً نیمی از RDI آن است.

بادام نشان داده است که افزایش سطح گلوکز و انسولین خون را بعد از غذا کاهش می دهد. یک مطالعه در سال 2011 نشان داد که 2 اونس بادام باعث کاهش سطح انسولین ناشتا و گلوکز ناشتا می شود.