ساخت میز ناهار خوری رزین در کویر لوت

رزین های سیلیکونی در میز ناهار خوری رزین قبلاً با سیلیکات سدیم و کلروسیلان های مختلف ایجاد می شدند.

اما اکنون اغلب با تترااتوکسی سیلان یا اتیل پلی سیلیکات کمتر واکنش پذیر و چندین دی سیلوکسان تشکیل می شوند.

پایداری حرارتی و اکسیداتیو خوبی دارند و انعطاف پذیر و آب گریز هستند. رزین های سیلیکونی به دلیل ساختار شبکه ای سه بعدی خود لایه های سختی را تشکیل می دهند.

آنها برای لاستیک، ورقه ورقه ها، رزین های کپسول دار، کف زدا و کاربردهای مقاوم در برابر آب استفاده می شوند.

رزین های اپوکسی که پلی اپوکسیدها نیز نامیده می شوند، نوعی از پیش پلیمرها و پلیمرهای واکنش پذیر هستند که حاوی گروه های اپوکسید هستند.

آنها دارای مقاومت شیمیایی و حرارتی عالی و خاصیت چسبندگی قوی هستند. آنها برای لمینت ها، چسب ها، کفپوش ها، آسترها، پروانه ها و پوشش های سطحی استفاده می شوند.

میز

رزین های پلی اتیلن رایج ترین نوع رزین هستند که سالانه بیش از 100 میلیون تن تولید می شود. آنها دارای مقاومت شیمیایی و بخار یا رطوبت قوی و درجه بالایی از انعطاف پذیری هستند.

آنها برای بسته بندی لمینت ها و فیلم ها، ظروف، عایق کابل، پوشش ها، اسباب بازی ها، قالب ها، آسترها و لوله ها و لوله ها استفاده می شوند.

رزین های اکریلیک مواد پلاستیکی گرمانرم یا گرما سخت مرتبط هستند که از اسید اکریلیک، متاکریلیک اسید یا سایر ترکیبات مرتبط ایجاد می شوند.

آنها شفاف با استحکام کششی خوب هستند. رزین های اکریلیک در برابر ضربه و UV مقاوم هستند. از آنها برای پانل های ساختاری و تزئینی، چسب ها، الاستومرها، پوشش ها، تابلوها و کاشی های شفاف استفاده می شود.

رزین های پلی استایرن پلیمرهای هیدروکربنی آروماتیک هستند که از مونومر استایرن ساخته می شوند.

آنها ارزان هستند و تولید آنها آسان است و در برابر اسیدها، قلیاها و نمک ها مقاومت عالی دارند. رزین های پلی استایرن نیز شفافیت و انعطاف پذیری خوبی دارند.

آنها برای عایق، لوله ها، فوم ها، برج های خنک کننده، لاستیک، ابزارآلات خودرو و داشبورد استفاده می شوند.