ست تفنگ اسباب بازی ارتشی که یک کودک را قاتل کرد

کل هزینه تجارت اسباب بازی سازی
اگر هزینه‌های همه چیز در تجارت اسباب‌بازی اعم از ست تفنگ اسباب بازی ارتشی لحاظ شود، باید مبلغ اولیه 3 تا 5 میلیون روپیه را خرج کنید. برای این کار می توانید از بانک وام بگیرید یا از طرح های مختلف دولت استفاده کنید. ماشین آلات، مواد اولیه، حقوق کارمندان و غیره همه در این سرمایه گنجانده شده است.

تحت وام Yojana Pradhan Mantri Mudra Mudra ، می توانید سرمایه ای را برای شروع کسب و کار خود ترتیب دهید.

سود در تجارت اسباب بازی سازی
در زمان های آینده تقاضا برای تجارت اسباب بازی سازی بیش از پیش افزایش می یابد، بنابراین سود بیشتری در انجام این تجارت خواهید داشت. اگر می بینید که برای ساخت هر اسباب بازی 100 روپیه هزینه دارد، می توانید آن را با قیمت 150 تا 200 روپیه در بازار بفروشید.

به همین دلیل می توانید برای هر اسباب بازی 50 تا 100 روپیه سود دریافت کنید. با این کار، نه تنها به میلیون ها بلکه به کرور نیز در هر ماه درآمد خواهید داشت.

بازاریابی کسب و کار اسباب بازی
در تجارت اسباب بازی سازی نیز لازم است که پس از ساخت اسباب بازی خود را به بازار عرضه کنید. زیرا بدون بازاریابی هیچکس اطلاعاتی در مورد محصول شما به دست نخواهد آورد. از این کار هیچ سودی نخواهید داشت. شما می توانید نمونه هایی از اسباب بازی های خود را در بازار برای بازاریابی نشان دهید. علاوه بر این، می توانید در کانال های کاغذی و خبری تبلیغات کنید.

روش های مختلف بازاریابی و نحوه انجام آن برای تبلیغ کسب و کار خود را بیاموزید .

بنابراین این یک تجارت سودآور کرور بود. شما نیز می‌توانید با راه‌اندازی این تجارت، بخشی از کمپین Modi ji برای خوداتکایی هند باشید. و اخیراً با Modi ji برای تحقق هدف تبدیل هند به یک مرکز جهانی اسباب‌بازی همکاری کرده است.

سوالات متداول
س: تماس مودی جی در مورد ساخت اسباب بازی چیست؟
پاسخ: فراخوانی برای آواز کردن اسباب بازی های محلی وجود داشته است.