سرامیک مرمر کف که قابلیت تشخیص جنسیت افراد را دارد

سنگ مرمر برای هزاران سال به عنوان سرامیک مرمر کف مورد استفاده قرار گرفته است و هنوز هم ظاهر و احساس لوکس و مجلل را حفظ کرده است.

پتینه ها و الگوهای مختلفی وجود دارد و کاشی ها در اندازه ها و شکل های مختلفی وجود دارند.

با این حال، سنگ مرمر گران است، و به خوبی در برابر تراشه یا خراش مقاومت نمی کند، اما نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارد.

میزهای کار مرمر به دلیل راحتی لکه دار شدن از بین رفته اند و این مشکل برای کاشی های کف نیز هست.

کاشی های موزاییک بیشتر یک سبک هستند تا یک متریال. آنها معمولاً سرامیکی یا چینی هستند، اما از نظر رنگ و طرح بسیار متفاوت هستند.

برخی از آنها الگوی بسیار ابتدایی و تکراری دارند، در حالی که برخی دیگر برای ایجاد عدم یکنواختی در محل قرارگیری خود استفاده می شوند.

سرامیک

اگرچه چیدمان فیزیکی واقعی چنین کاشی‌هایی می‌تواند آسان باشد، بسته به نوع انتخابی شما، باید مراقب باشید که کاشی‌ها را به طور دقیق و مناسب بچینید، در غیر این صورت الگوی تصادفی و ناهماهنگ به نظر می‌رسد.

هزینه ها با توجه به متریال و سبک نیز متفاوت است، اما کاشی های موزاییک می توانند تأثیر واقعی بگذارند و در راهروها برای علامت گذاری ورودی محبوب هستند.

اگرچه نام کاشی معدن تصاویری از تخته سنگ یا سایر سنگ های استخراج شده طبیعی را به ذهن متبادر می کند، اما در واقع با استفاده از مواد معدنی زمین مانند خاک رس و فلدسپات ساخته شده اند.

سپس مخلوط در دمای بسیار بالا پخته می شود. فرآیند پخت مواد را محکم و بدون متخلخل می کند، به این معنی که کاشی ها هنگام استفاده به عنوان کاشی کف نیازی به آب بندی ندارند.

با این حال، کاشی‌های معدنی به راحتی لکه‌دار می‌شوند، بنابراین این گزینه‌های کف‌پوش ارزان به بهترین وجه در راهروها استفاده می‌شوند. آنها در برابر لغزش مقاوم هستند و در تنظیمات مناسب ظاهر خوبی دارند.