سیب برای رفلاکس معده در تامین گلبول قرمز خون موثر است

مواد مغذی مهم موجود در سیب برای رفلاکس معده شامل کلسیم، ویتامین K، آهن، مس، فسفر و منیزیم است. آنها همچنین مملو از فیتونوترینت ها و فلاونوئیدها مانند کورستین، اپی کاتچین، فلوریدزین و سایر ترکیبات پلی فنلی هستند.

آنها میوه های پر انرژی و سرشار از آب هستند که به شما کمک می کند احساس سیری کنید. آنها به درستی “نیروگاه های تغذیه” نامیده می شوند.

در زیر برخی از بهترین فواید سلامتی سیب ذکر شده است که ممکن است به شما در دور نگه داشتن پزشک کمک کند:

تحقیقات دکتر فردوس قیاس از دپارتمان علوم باغبانی دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی نشان می دهد که سیب سرشار از فیبر محلول است.

با توجه به پایگاه داده ملی مواد مغذی USDA، یک سیب بزرگ 20 درصد از مصرف توصیه شده روزانه فیبر رژیمی را تامین می کند

. فیبرها به بهبود فرآیند گوارش کمک می کنند. مصرف منظم فیبر موجود در سیب حرکات صاف روده و جلوگیری از یبوست، اسهال، سندرم روده تحریک پذیر (IBS) و سایر اختلالات معده را تضمین می کند.

سیب

فیبر همچنین ترشح شیره های معده و گوارشی را برای اطمینان از جذب موثر مواد مغذی تحریک می کند.

در حالی که به طور همزمان کلسترول اضافی را از رگ ها و شریان ها خارج می کند تا سلامت قلب را تضمین کند و شانس تصلب شرایین را کاهش دهد.

سیب حاوی پکتین است، نوعی فیبر که مانند یک پری بیوتیک عمل می کند. این به طور خاص به بهبود عملکرد باکتری های ساکن در روده بزرگ ما کمک می کند.

سیب متابولیسم را در دستگاه گوارش تحریک می کند و باکتری های خوب روده را تقویت می کند. این اثر پری بیوتیک با به حداکثر رساندن جذب مواد مغذی و از بین بردن باکتری ها و سموم مضر منجر به بهبود سلامت می شود.

طبق مطالعه ای که در مجله Nutrition منتشر شده است، سیب به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی دیگر کمک می کند.