شربت گیاهی تری تراپیست انگیزه ی درس خواندن دانش آموزان می باشد

زنجبیل یک متحد گیاهی عالی و یک شربت گیاهی تری تراپیست است که باید بخشی از کابینت دارویی هر گیاه‌پزشک خانگی باشد.

نه تنها فواید زیادی برای سلامتی دارد، بلکه می توان از آن در انواع داروهای گیاهی استفاده کرد.

امروز، می‌خواهم به شما نشان دهم که چگونه می‌توانید به راحتی شربت زنجبیل را در زندگی روزمره خود درست کنید و از آن استفاده کنید، اما ابتدا به برخی از فواید استفاده از زنجبیل برای سلامتی نگاه می‌کنیم.

زنجبیل هضم غذا را آسان می کند و به کاهش التهاب روده کمک می کند. می تواند به گرفتگی روده، نفخ و گاز کمک کند، و زمانی که بعد از غذا مصرف شود می تواند به هضم آسانتر بدن کمک کند (وود، 2007).

زنجبیل را بسیاری به عنوان یک گیاه قدرتمند در برابر حالت تهوع می شناسند. چندین مطالعه نشان داده اند که زنجبیل موثرتر از داروهای بدون نسخه برای حالت تهوع، بیماری حرکت و دریازدگی است (Gladstar 2012).

مطالعات حتی نشان داده اند که آن را برای تهوع صبحگاهی در بارداری و برای تهوع ناشی از شیمی درمانی موثر است.

شربت

زنجبیل یک گیاه گرم کننده و رفع احتقان است که برای سرماخوردگی و آنفولانزا، احتقان تنفسی و گلودرد مفید است.

ضد التهاب و ضد ویروس است، که آن را به یکی از 5 گیاه برتر آشپزخانه ما برای فصل سرد تبدیل می کند.

زنجبیل طعم دلپذیر و گرم کننده ای دارد، بنابراین اغلب از گیاهان دیگر خوش طعم تر است. این یک ماده معمولی در خوراکی های شیرین پاییز و زمستان است، مانند شیرینی زنجبیلی، نان زنجبیلی و شیرینی ملاس.

این دلیل خوبی نیز دارد، زیرا یک تقویت کننده قوی سیستم ایمنی است و برای سرماخوردگی و آنفولانزا مفید است، که هر دو در فصل زمستان رایج هستند.

یکی دیگر از راه های عالی برای لذت بردن از طعم و فواید زنجبیل، تبدیل آن به شربت دارویی است.

درست کردن آن ساده است و برای هر زمان که به آن نیاز داشته باشید به خوبی نگهداری می شود. در زیر دستور تهیه و استفاده از شربت زنجبیل وجود دارد.