شکر قهوه ای چیست

همه محصولات ارائه شده در Bon Appétit به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب می شوند. با این حال، وقتی چیزی را از طریق پیوندهای خرده‌فروشی ما خریداری می‌کنید، ممکن است کمیسیون وابسته را دریافت کنیم.

شکر قهوه ای اصل به دستور العمل ها – از سس باربیکیو خوش طعم گرفته تا کوکی های شکلاتی – همراه با طعمی عالی که در شکر سفید وجود ندارد، پیچیدگی می بخشد. این یک منبع مرطوب، خاکی و قابل هوس شیرینی است، و تقریباً مطمئناً جعبه ای در کمد شما وجود دارد که به آرامی به آجر تبدیل می شود.

اما اجازه ندهید جایگاه آن به عنوان یک غذای اصلی روزانه شما را فریب دهد: شکر قهوه ای بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید. این ماده نه تنها از شکر دانه ریز بوی بیشتری دارد، بلکه انواع مختلفی دارد – فراتر از روشن و تیره – که هر کدام شخصیت خاص خود را دارند. در اینجا این است که آنها چه هستند، چه چیزی آنها را متمایز می کند و چگونه باید از آنها استفاده کنید.

شکر قهوه ای چیست؟
برای پاسخ به این سوال، دانستن چگونگی تولید شکر کمک می کند. تولیدکنندگان شکر، نیشکر یا چغندر را می جوشانند تا شکر خالص موجود در آنها را جدا و تصفیه کنند. همانطور که شکر متبلور می شود و آب می جوشد، یک شربت غلیظ و چسبناک به نام ملاس به جای می گذارد – یک محصول جانبی ارزشمند.

طعم عمیق و بافت شربتی ملاس آن را به یک عنصر جدایی ناپذیر در بسیاری از دستور العمل های پخت تبدیل می کند (به عنوان مثال، این کوکی چاودار زنجبیلی جویدنی)، اما چون شکر از ملاس تصفیه می شود، خوش طعم است اما خیلی شیرین نیست. برای جبران، تولیدکنندگان شکر، شکر تصفیه شده و ملاس غلیظ شده را دوباره متحد می کنند تا شکر قهوه ای بسازند.

از آنجایی که شکر قهوه ای حاوی ملاس است، رطوبت بیشتری نسبت به شکر سفید دارد، دلیل بزرگی است که این مواد در پخت متفاوت رفتار می کنند. همچنین به همین دلیل است که شکر قهوه ای با گذشت زمان سفت می شود، زیرا آب باقی مانده در ملاس تبخیر می شود.

تفاوت بین شکر قهوه ای روشن و شکر قهوه ای تیره چیست؟
شکر قهوه‌ای روشن و شکر قهوه‌ای تیره به روش‌های تقریباً یکسانی تولید می‌شوند، تنها تفاوت این است که شکر قهوه‌ای تیره حاوی ملاس بیشتری نسبت به شکر قهوه‌ای روشن است. این دو عمدتاً در دستور پخت‌ها قابل تعویض هستند، اما شکر قهوه‌ای تیره رطوبت و اسیدیته بیشتری را به همراه طعم ملاس اضافه می‌کند. با این حال، این تفاوت تا حد زیادی به طعم و مزه مربوط می شود و به شدت روی بیشتر محصولات پخته شده تأثیر نمی گذارد.

آیا انواع دیگری از شکر قهوه ای وجود دارد؟
فراتر از روشنایی و تاریکی، دنیای شکرهای قهوه ای وسیع است. در اینجا چند مورد از رایج ترین آنها آورده شده است.

شکر قهوه ای قم که می توانید آن را به صورت دانه های درشت و طلایی بیابید به عنوان شکر خام نیز شناخته می شود. شکر خام تا حدودی با نام خود صادق است، شکر خام کمتر از شکر نیشکر خالص تصفیه شده است، به این معنی که حاوی مقادیر کمی ملاس است. با این حال، میزان ملاس به طور قابل توجهی کمتر از شکر قهوه‌ای روشن است، و شکر توربینادو حاوی رطوبت زیادی نیست، که می‌تواند تأثیر زیادی روی کلوچه‌ها، کیک‌ها و سایر خمیرها و خمیرها داشته باشد.

  • منابع:
  1. What Is Brown Sugar—And Just How Many Kinds Are There?
  • تبلیغات:
  1. برنامه موقت ایالات متحده برای روپوش
  2. محافظ روبالشی هتل پیشرفته
  3. فردی که با فروش کلیه خود توانست پولدار شود!
  4. پکیج و رادیاتورهای ترکیبی الکتریکی EHC