عمده ترین دلایل تولید کفش کشتی ساده و عرضه ی آن در بازارهای داخلی و خارجی

کفش‌های مخصوص کشتی انعطاف‌پذیرترین کفش‌ها، نرم‌ترین زیره میانی و کمترین را دارند پشتیبانی داخلی طرح‌ها معمولاً شامل برخی عناصر ضربه‌گیر در قسمت میانی زیره هستند.
به عنوان مثال، مقداری EVA قالب گیری فشرده یا محصور شده، پدهای ژل سیلیکونی، محفظه های جریان سیلیکونی، یا سایر ویژگی های جذب شوک مخصوص برند آنها معمولاً با شکل منحنی یا نیمه منحنی ساخته می شوند.
ساخت و ساز با دوام لغزش هدف از طراحی کفش کشتی ساده است که باعث کاهش افراط شده است.
بارگذاری، که در افراد دارای قوس بالا افزایش می یابد.

اینها کفش ها برای اهداف دویدن طراحی شده اند و برای افرادی با وزن سبک تا متوسط و همچنین مناسب هستند برای افرادی که در پرونینگ مشکل دارند و قوس بلندی دارند.

کفش

ویژگی‌های خوبی از کفش‌های مربی کوسن و کفش‌های کنترل حرکت برای ساخت یکپارچه شده‌اند.
کفش های پایداری از نظر ویژگی های بالشتک، پشتیبانی داخلی و دوام آنها. این کفش ها ساپورت می کنند ثبات پای عقب و انعطاف پذیری پای جلویی است.

ارائه درجه ای از کنترل پرونیشن، این کفش ها به گونه ای طراحی شده اند که دارای یک پایه میانی یا چند دانسیته میانی باشند آنها قصد دارند به دوندگان با وزن متوسط خدمت کنند.
ساختار و مکانیک قوس نسبتاً طبیعی، افراد با پرونیشن خنثی و قوس های متوسط به پایین کفش های سبک وزن برای سرعت، تمرین سریع یا مسابقه طراحی شده اند.

آنها برای پایه ساخته شده اند بالشتک و پشتیبانی است هدف این کفش ها پشتیبانی از عملکرد بالا و بیومکانیکی است دونده های خنثی به دلیل وزن سبک آنها ممکن است یک مزیت سینماتیکی برای تمرین و رقابت است.

برای درک انواع مختلف طراحی کفش ورزشی، بخش زیر بر روی اصول اولیه تمرکز دارد اجزای کفش ورزشی از جمله الگوها و مواد برخی از عناصر رایج را نشان می دهد کفش های ورزشی مانند رویه، کفی، پاشنه پا، زیره میانی، بیرونی و جعبه پنجه است.