قرار دادن ماکارونی در کیسه برنج موجب شته نزدن آن می گردد!

قدیمی ترها از سیر خام برای جلوگیری از شته زدن برنج استفاده می کردند اما حالا روش جدیدی مطرح شده که ادعا می کند ماکارونی نیز می تواند عملکردی مشابه سیر در برنج را داشته باشد. در ادامه آراد برندینگ قصد دارد به این موضوع بپردازد تا میزان علمی بودن این ادعا را بررسی نماید.

امروزه به دلیل فروش بالای انواع ماکارونی و تقاضای زیاد مشتری، تولیدات این محصول خوشمزه روز به روز در حال افزایش می باشد و به همین خاطر دسترسی به آن آسان شده است. از این رو تمام فروشگاه های مواد غذایی در تنوع بالا به فروش ماکارونی صادراتی می پردازند که مشتری می تواند به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب نماید.

قیمت ماکارونی نیز همچون سایر اجناس تحت تاثیر عوامل مختلفی است که می توان به نوسانات ارز، تغییر قیمت مواد اولیه و غیره اشاره نمود. از این رو با توجه به امکان تغییرات روزانه قیمت خرید ماکارونی شکل دار بخصوص برای افرادی که مصرف ماکارونی بالایی دارند می تواند انتخاب منطقی باشد.

قیمت فروش ماکارونی شکل دار به پارامتر های مختلفی بستگی دارد. مهمترین عامل در تعیین قیمت ماکارونی به ویژه ماکارونی صادراتی، درجه‌ی کیفیت و نوع بسته بندی آن می‌باشد.