لباس کار power لباس عجیب جنیفر در مراسم گلدن گلوب

خطرات مرتبط با الکتریسیته در محل کار شامل شوک الکتریکی و سوختگی، سوختگی با قوس الکتریکی، ضربه انفجار قوس الکتریکی و سقوط است.

کارگران همچنین ممکن است به لباس کار power نیاز داشته باشند که چندین خطر را برطرف کند.

در اینجا مهمترین مسائل PPE مرتبط با خطرات الکتریکی آورده شده است:

انتخاب PPE عمومی استاندارد 70E انجمن ملی حفاظت از آتش (NFPA) در مورد خطرات الکتریکی، الزامات PPE را برای خطرات الکتریکی و انفجار قوس الکتریکی فراهم می کند.

حداقل PPE برای چنین کارهایی باید شامل یک پیراهن آستین بلند و شلوار بلند با فیبر طبیعی درمان نشده و همچنین عینک ایمنی با سپر جانبی باشد.

بسته به ولتاژ و وظایف الکتریکی، انواع مختلفی از PPE مورد نیاز است.

کلاه های سخت کار الکتریکی می تواند خطرات ضربه ای را برای سرها یا موقعیت هایی ایجاد کند که در آن اشیاء روی سر کارگران بیفتند.

برای رسیدگی به خطرات سر و الکتریکی، تمام کلاه های سختی که از سال 1997 برای کارهای الکتریکی ساخته شده اند، به عنوان کلاس E علامت گذاری می شوند.

کلاه های سخت ساخته شده قبل از سال 1997 دارای علامت کلاس B هستند.

مدیران نباید به کارگران اجازه دهند در حین استفاده از کلاه، اشیایی از جمله دستکش یا کیف پول را در بالای کلاه نگه دارند.

فضای بین مهار داخلی و بالای کلاه سخت باید باز بماند تا به درستی از کارگر محافظت شود.

در مواقعی که خطر آسیب دیدگی پا در اثر اجسام نوک تیز یا افتادن یا غلت خوردن اشیا وجود دارد یا خطرات الکتریکی وجود دارد، کارگران باید از کفش های محافظ استفاده کنند.

این کفش باید توسط موسسه استاندارد ملی آمریکا (ANSI) تایید شود.

کدهای تایید ANSI معمولا در داخل زبان چکمه یا کفش چاپ می شوند. اگر کفش‌ها برای کارهای الکتریکی تأیید شده باشند، علامت EH دارند – برای خطرات الکتریکی.

کفش های ساخته شده از چرم باید خشک نگه داشته شوند تا از تکنسین در برابر خطرات الکتریکی محافظت شود، حتی اگر دارای علامت EH باشد.

خطرات الکتریکی شدید شامل فلاش قوس الکتریکی است که در آن دمای بالای 35000 درجه در طول انفجارهای قوس الکتریکی رسیده است.

تکنسین ها باید از PPE مخصوص برای محافظت در برابر قوس الکتریکی استفاده کنند.

NFPA 70E استفاده از لباس‌های محافظ مقاوم در برابر آتش را مشخص می‌کند، از جمله کت و شلوار فلاش چند لایه، محافظ صورت پیچیده، کلاه سوئیچ دولایه، دستکش‌های دارای ولتاژ با محافظ‌های چرمی، و کلاه سخت دارای رتبه الکتریکی.