مراکز عرضه رب انار محلی 1401 سنتی برای ثبت سفارشات عمده!

این دستور پخت رب انار، بسیار قدیمی و با سنت قرون وسطایی، بسیار آسان است و من می توانم به شما اطمینان دهم که رب انار با طعم معمولی ترش و شیرین و کمی اسیدی خود، آماده سازی های ساده و معمولی را به غذاهای کاملاً تصفیه شده با یک غذای اصلی تبدیل می کند.

طعم آن مطمئناً از مربای انار مشخص تر است، ژله ای لطیف با رایحه ای خاص، اما به نظر شخصی من به عنوان همراه با گوشت کبابی چندان مناسب نیست: رب انار در این مورد مناسب تر است و همیشه به نظر ذهنی من، با بسیاری از غذاهای معمولی راحت تر می شود.

برای نتیجه عالی رب انار محلی 1401، لازم است میوه های رسیده ای را انتخاب کنید که دانه های قرمز روشن دارند، مانند آنهایی که در عکس هستند و نه میوه هایی که دانه های خیلی روشن یا قهوه ای دارند.

دوز مواد به مقدار رب اناری که می خواهید تهیه کنید بستگی دارد و در اینجا “دوزهای پایه” را ذکر می کنم: همچنین می توانید آنها را دو برابر یا سه برابر کنید، اما رعایت نسبت ها بسیار مهم است.

رب انار

1 عدد انار رسیده؛
1 قاشق غذاخوری شکر؛
60 میلی لیتر شراب قرمز با کیفیت عالی؛
نشاسته کمی یا نشاسته ذرت در صورت نیاز برای غلیظ شدن؛
نمک واسه مزه، نمک برای طعم دادن؛
فلفل به میزان لازم.

تهیه رب انار برای گوشت و پنیر:
انار را پوست بگیرید و دانه های آن را کنار بگذارید و مراقب باشید قسمت هایی از پوست و پوست زرد آن که تلخ است و موفقیت رب انار را به خطر می اندازد، کاملا جدا شود.

سپس آنها را در یک قابلمه ترجیحاً استیل بریزید و شراب، نمک، فلفل و در آخر شکر را اضافه کنید.

دانه ها را با چنگال له کنید و مطمئن شوید که قسمتی از آب انار آزاد شود و مخلوط را با قاشق چوبی خوب هم بزنید تا سس کاملا یکدست و پر شود در صورت لزوم کمی نشاسته یا نشاسته ذرت اضافه کنید، معمولاً برای غلیظ کردن سس ها به طور کلی استفاده می شود.

سپس شعله را خاموش کنید و همه چیز را الک کنید، چند دانه را که هنگام سرو سس انار به عنوان همراه با گوشت های مورد علاقه خود اضافه می کنید، کنار بگذارید.