مردی از پودر صابون بیبی لند در شستشوی ماشین خود استفاده می کند

هنگامی که زمان شستن با پودر صابون بیبی لند است، دست زدن به مواد شوینده لباسشویی به صورت خودکار انجام می شود.

اما این پارچ بزرگ مایع شوینده یا پودر شوینده نیازی به ایجاد بوی تازگی و تمیزی لباس شما ندارد کاربرد مواد شوینده می تواند در بسیاری از مناطق خانه مفید باشد.

استفاده از مواد شوینده برای تمیز کردن لباس‌ ها نه تنها می‌تواند تعداد محصولات پاک‌ کننده‌ای را که باید با آن‌ ها همراهی کنید به حداقل می‌رساند، بلکه می‌تواند هزینه و نیاز به خرید چندین نوع پاک‌کننده را نیز کاهش دهد.

می توانید از مواد شوینده مایع یا پودری برای ساختن پاک کننده همه منظوره خود برای پاشیدن میزها و کاشی ها، شستن کف ها، شستشوی توالت ها، تمیز کردن وان حمام و موارد دیگر استفاده کنید.

1/4 فنجان مایع لباسشویی را به 5 گالن آب داغ در یک سطل اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند. از یک قیف برای پر کردن بطری اسپری با محلول استفاده کنید و خوب تکان دهید.

مواد شوینده

اکنون شما آماده آزمایش پاک کننده همه منظوره خود هستید. برای یک پاک کننده قوی تر با عملکرد ضد عفونی کننده، پیشنهاد می شود 1 قاشق چای خوری پودر شوینده لباسشویی و 1/3 فنجان سفید کننده را در 1 گالن آب مخلوط کنید.

پس از تمیز کردن، اجازه دهید محل در هوا خشک شود.

فرش ها لکه دار می شوند؛ این یک واقعیت ناگوار است با این حال، مواد شوینده لباس شما را پوشش می دهد، زیرا می توان از آن برای از بین بردن لکه های فرش استفاده کرد.

مقداری جوش شیرین را با پودر شوینده مخلوط کنید (نسبت ها زیاد مهم نیست)، آن را روی لکه فرش بپاشید و بگذارید چند دقیقه بماند. سپس پودرها را با جاروبرقی پاک کنید و لکه نیز باید از بین برود.

اگر پاک کردن لکه آسان یا ساده نیست، یک بطری اسپری را با آب پر کنید، 2 قاشق غذاخوری مایع شوینده و 2 تا 3 قاشق غذاخوری بوراکس اضافه کنید و مستقیماً روی لکه اسپری کنید.