مردی با خرید کارتریج سامسونگ mlt-d101s برنده ی یک خانه ی دوبلکس شد

در دنیای تکنولوژیک مدرن ما، به ظاهر انواع بی پایانی از چاپگرها و کارتریج ها از جمله کارتریج سامسونگ mlt-d101s وجود دارد. مجموعه متنوعی از مواد چاپی موجود در بازار به منظور پاسخگویی به نیازهای چاپ انواع مشتریان است.

منطقی است که یک چاپگر خانگی شخصی به همان کارتریج جوهر با کیفیت بالا (و به احتمال زیاد با قیمت بالا) که یک کسب و کار نیاز دارد، نیاز ندارد.

به همین دلیل است که قبل از خرید کارتریج جوهر برای چاپگر خود، باید در مورد انواع کارتریج و کاربردهای متفاوت آنها بیشتر بدانید تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

طبق طبقه بندی های کلی، سه نوع کارتریج جوهر وجود دارد: کارتریج جوهر اصلی، کارتریج جوهر بازسازی شده و کارتریج جوهر سازگار.

هر یک از این سه کارتریج دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی هستند:

کارتریج های اصلی چاپگر پس از خرید همراه چاپگر شما می باشد. این کارتریج ها دارای برند شرکت هستند و کیفیت و کمیت بالایی دارند.

کارتریج

به طور کلی، این کارتریج ها توسط همان تولید کنندگان چاپگر تولید می شوند. از آنجایی که آنها با نام تجاری مهر شده اند، اغلب بسیار گران هستند.

کارتریج های بازیافتی (یا تولید مجدد) یا از مکانیسم های قدیمی کارتریج برای ساخت واحدهای جدید استفاده می کنند یا کارتریج های خالی هستند که برای استفاده در آینده با جوهر جدید پر می شوند.

این یک گزینه فوق العاده برای خریدارانی است که از نظر مالی و محیطی نگران هستند.

از آنجایی که آنها از قطعات بازیافتی استفاده می کنند، هم گزینه های ارزان تر و هم سبزتر برای نیازهای چاپ شما هستند.

همچنین، چنین کارتریج هایی هم در فروشگاه ها و هم از خرده فروشی های آنلاین به راحتی در دسترس هستند.

نوع سوم کارتریج، کارتریج جوهر سازگار است که نوعی کارتریج چاپگر است که مناسب چندین نوع مختلف از مدل های چاپگر است.