مردی با مایع ظرفشویی تیرک همسرش را در روز تولدش سورپرایز کرد

مایع ظرفشویی همچنین به عنوان مواد شوینده ظرفشویی و مایع ظرفشویی تیرک شناخته می شود، مواد شوینده ای است که برای کمک به شستن ظروف استفاده می شود.

معمولاً مخلوطی از سورفکتانت‌ها با کف بسیار زیاد است که تحریک پوستی کمی دارد و عمدتاً برای شستشوی دستی لیوان‌ها، بشقاب‌ها، کارد و چنگال و ظروف پخت و پز در سینک یا کاسه استفاده می‌شود.

مایع ظرفشویی علاوه بر کاربرد اولیه، کاربردهای غیررسمی مختلفی نیز دارد، مانند ایجاد حباب، شستشوی لباس و تمیز کردن پرندگان مبتلا به روغن.

یک مایع ظرفشویی خوب باید قدرت پاک کنندگی بالایی داشته باشد. یک مایع ظرفشویی خوب باید غلیظ و مقرون به صرفه باشد.

به دلیل استفاده از مخلوط سورفکتانت های آنیونی، غیریونی و آمفوتریک در فرمول شیمیایی مایع ظرفشویی، چربی و چرک به سرعت و به طور کامل از سطوح پاک می شود.

مایع

از آنجایی که مایع ظرفشویی به طور کلی ملایم است، اغلب به عنوان یک پاک کننده خانگی نسبت به سایر مواد شیمیایی خشن انتخاب بهتری است.

به همین دلیل است که می تواند جایگزین بسیار خوبی برای سایر پاک کننده های خشن باشد و می تواند برای بسیاری از اهداف که شامل هیچ ظرفی نمی شود استفاده شود.

ظرفشویی. ظروف و ظروف تمیز برای سلامت خانواده مهم هستند. باکتری ها روی ظروف و ظروفی که به طور کامل تمیز، شستشو و خشک نشده اند رشد می کنند.

ظروف کثیف، ظروف و ضایعات مواد غذایی که در آشپزخانه باقی می مانند می توانند سوسک ها، موش ها یا سایر آفات را جذب کنند.

مایع ظرفشویی غلیظ لیمو، چربی سخت را بریده و بوی بد را به طور موثر در یک بار شستشو از بین می برد. ظروف خود را کاملاً تمیز و بدون بوی غذا بگذارید.

دور از دسترس کودکان نگه دارید. اگر جوی وارد چشم شد، کاملاً با آب بشویید. در صورت بلعیده شدن، یک لیوان آب بنوشید تا رقیق شود. سفید کننده اضافه نکنید.