مردی که با دمپایی عربی اصل روی دستهای خود راه می رفت زندانی شد

اگرچه بیشتر مردم تصور تقریبی از چیستی دمپایی دارند، اما تعریف آن‌ها دشوار است – به‌ویژه وقتی صحبت از سبک‌های انتقالی فعلی به میان می‌آید. بنابراین، دمپایی دقیقاً چیست و هدف اصلی آنها چیست؟

قدمت آن به 4700 سال قبل از میلاد مسیح باز می‌گردد، انسان‌ها برای هزاران سال کفش‌های نرم و سبک را برای استفاده در داخل خانه انتخاب کرده‌اند.

در حالی که این تعریف در طول قرن‌ها تکامل یافته است، دمپایی‌های امروزی هنوز عمدتاً در خانه استفاده می‌شوند. و از آنجایی که بیشتر و بیشتر مردم به کار از خانه می پردازند، نیاز به کفش های داخلی هرگز اینقدر مرتبط نبوده است.

طرح‌های مدرن اغلب ویژگی‌های کفش‌های خیابانی و صندل‌ها را با هم ترکیب می‌کنند که می‌تواند باعث سردرگمی شود.

در ادامه با تفکیک دمپایی عربی اصل در مقابل کفش مجلسی در مقابل صندل، اهمیت یک جفت دمپایی خوب خانگی و مدل های مختلف دمپایی مردانه و زنانه آشنا شوید.

کفش مجلسی چیست و چه تفاوتی با دمپایی دارد؟ به عبارت ساده، کفش خانگی کفشی است که برای پوشیدن در داخل خانه، معمولاً در خانه، ساخته می شود.

در حالی که این اصطلاحات اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند، برخی از افراد کفش های مجلسی را به عنوان یک سبک کفش بسته و دمپایی ها را به عنوان یک سبک کاملاً لغزنده متمایز می کنند از این رو نام اسلیپ ers را به خود اختصاص می دهند.

صندل نوعی کفش با رویه باز است که معمولاً انگشتان پا، پاشنه و جلوی پا را حداقل تا حدی در معرض دید قرار می دهد. این مدل کفش به یک یا چند بند نیاز دارد تا کف پا را به پایین پا ثابت کند.

بر خلاف دمپایی، صندل ها معمولاً برای پوشیدن در فضای باز هستند. با این حال، برخی از طرح‌های متقاطع با رویه‌های صندل و آسترهای نرم و مبهم را خواهید دید. این شامل صندل های روی پنجه، سرسره، و صندل های قیچی با بند قلاب و حلقه است.