مصرف دمپایی فانتزی زنانه در کشور کره جنوبی رکورد شکست

دمپایی ها معمولاً مربوط به شرق هستند و در واقع از 4700 سال قبل از میلاد مسیح در چین پوشیده می شدند. انجمن مدرن شرقی دمپایی احتمالاً بیشتر به روش آسیایی مربوط به درآوردن کفش‌های بیرون از منزل هنگام ورود به خانه مربوط می‌شود.

منظور از دمپایی فانتزی زنانه، جدایی بین دنیای درون و بیرون است که عملکردی کاملاً داخلی دارند. دمپایی در سایر فرهنگ های باستانی نیز ظاهر می شود.

به عنوان مثال، یک دفن رومی مربوط به سال 220 پس از میلاد در ویلتشایر، انگلستان کشف شد که حاوی اسکلتی بود که دمپایی پوشیده بود، که قبلاً نشانه ای از موقعیت بالا بود. بقیه دفن ها کفش یا چکمه سنگین پوشیده بودند.

اگرچه اشکال بسیاری از دمپایی برای مردان وجود دارد، بیایید نگاهی به دسته بندی دمپایی مردانه بیندازیم.

برای اهداف لباس‌های مردانه کلاسیک، اساساً دو نوع گسترده از دمپایی وجود دارد. شايد متداول ترين آنها با پشت باز و فقط محفظه جلويي براي پا باشد.

این در اصطلاح مدرن به عنوان “قاطر” شناخته می شود، اما قبلاً به آن پنتوفل می گفتند، که مشابه چیزی است که هنوز در زبان های رومی به آنها گفته می شود.

این نوع دمپایی را می توان در مواد مختلفی از جمله چرم یا مخمل درست کرد و به طور کلیشه ای توسط پدران با لباس های فلانل که روی صندلی های راحتی خود خوابیده اند و در حال خواندن روزنامه یکشنبه هستند می پوشند. 

از آنجایی که این دمپایی ها بدون پشت هستند، برای استفاده در فضای باز یا هر نوع پیاده روی طولانی مدت غیر عملی هستند.

معمولاً آنها را در بوتیک‌های لباس مردانه نمی‌یابید، زیرا آنها ارزان، بسیار معمولی و به راحتی تولید انبوه می‌شوند تا اجناس لوکسی که نیاز به مهارت زیادی دارند. بنابراین، ما چیز زیادی در مورد آنها نمی گوییم.

نوع دوم دمپایی دمپایی است که پشتی بسته دارد و بیشتر شبیه یک کفش یا کفش راحتی است. گاهی اوقات تشخیص تفاوت بین یک دمپایی پشت بسته و یک کفش راحتی برای شما سخت می شود

هر دو بدون بند هستند و بریده شده اند، بنابراین زیر استخوان مچ پا می نشینند، و هر دو دارای یک زیره مجزا هستند، برخلاف موکاسین ها و کفش های رانندگی  که در آن چرم زیره اساساً بخشی از رویه است. 

غالباً اصطلاح “دمپایی” در مورد لفرهای نرم و  بدون ساختار به کار می رود ، شاید با مشخصات کمتر و ظاهری ساده تر تفاوت واقعاً یک موضوع معناشناسی است.