معرفی واتسون بهترین سازنده اولیه جعبه کادویی مخملی در دنیا!

اما حتی یک جعبه مقوایی هم می تواند جذابیت داشته باشد زمانی که Beno Rauzy و Anthony Watson از Atelier Vimeke بیشتر به خاطر مبلمان حصیری دست ساز پرووانسالی خود می‌گویند اولین شمع خود را سال گذشته خلق کرد.

این شمع در یک جعبه سفید زیبا که به همراه امانوئل پیر طراحی شده بود و دارای یک است. کلاژ شگفت انگیز نوستالژیک الهام گرفته از قرن نوزدهم بود.

علاقه مندی ها به حدی بود که Atelier Vime اکنون جعبه کادویی مخملی را به عنوان یک محصول مستقل در دو اندازه عرضه می کند.

واتسون، از یک «جعبه مخفی» مربوط به سال 1790 است که در موزه کاغذ دیواری در Rixheim، فرانسه دیده شده بود، الهام گرفت، می گوید: «ما آن را طوری طراحی کنیم که به خودی خود یک شی باشد».

“این با استفاده از تکنیک های بسیار قدیمی توسط یک کارگاه کارتونی اختصاصی در بریتانی ایجاد شده است.” چنین جعبه های زینتی بخشی از کل métier در دهه 1800 در فرانسه بود. واتسون می‌گوید: «من دوست ندارم در خانه‌ام پلاستیک داشته باشم. “پس چه چیزی می تواند بهتر باشد؟”

جعبه

برای هنرمند بریتانیایی Claerwen James، که شرکت صنایع دستی کاغذسازی Cambridge Imprint را با هنرمند نساجی جین پاول و سرامیک‌کار علی مورفی اداره می‌کند، یک جعبه این قدرت را دارد که زندگی روزمره را بالا برد: «چرا نباید زیبا باشد، به‌خصوص در هنگام انجام وظایف. . در درون مجموعه کمی افسرده کننده هستند – مانند رسیدهای مالیاتی؟ Cambridge Imprint اشیاء روزمره مانند جعبه‌ها را دوست‌داشتنی‌تر و ماندگارتر می‌کند.

جیمز، که جعبه‌های سیگار را جمع آوری می‌کند، می‌گوید: «من جعبه‌ها را به کاربرد و جذابیتشان دوست دارم و به آن‌ها را دور می‌اندازم. مشاهده کنید. «من مثل یک سنجاب هستم. من صدها مورد دارم – آنها یک وسیله عالی برای رنگ و عالی برای نگهداری لوازم هنری یا تزئینات کریسمس هستند. قرار دادن می‌دادند و سپس در مناسبت‌های خاص به‌صورت تشریفاتی بیرون آورده می‌شدند. کشوهای کلکسیونی به سبک بلومزبری آن با طرح فوق العاده زیبا «چارلستون مئاندر» عرضه می شود. چیزها را مرتب می کنید،