ملکه الیزابت به دلیل مصرف سیگار فوت کرد!

برخی افراد پس از مرگ ملکه انگلیس شروع به شایعه های زیادی نموده اند. برخی از آن ها می گویند ملکه الیزابت به دلیل سگار کشیدن فوت کرد. بهتر است بدانید این خبرها یک مشت شایعه ای بیش نیست و نباید به آن ها اهمیت داد.

گوشت بوقلمون

مواد پروتئینی دارای تنوع بسیار زیادی هستند اما یکی از سالم ترین نوع آنها گوشت بوقلمون است، خرید گوشت بوقلمون گرم و تازه در بازار تهران با بهترین قیمت در تهران دارای چالشهای زیادی است.

کالباس مرغ حرفه ای

یکی از فرآورده های که امروزه مورد توجه افراد زیادی واقع شده است کالباس مرغ حرفه ای می باشد که به صورت حرفه ای خانگی فوری و با طعم بی نظیر و عالی و کیفیتی درجه یک به روش بازاری به دست مصرف کنندگان و خریداران می رسد.

سوسیس خانگی

از آنجایی که سوسیس و کالباس مرغ جزء مواد غذایی ناسالم می باشند و مصرف آنها توسط متخصصین تغذیه ممنوع اعلام شده است بسیاری از افراد اقدام به تهیه سوسیس خانگی گیاهی یا همراه با گوشت بوقلمون کرده اند.

سس سالاد

یکی از خوشمزه ترین مواد غذایی که طعم بسیار لذیذی به غذاهای ما می دهند سسها می باشند این سسها از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار هستند و انواع شان مانند سالاد کلم سفید با سهولت در بازار برای خرید و فروش در دسترس می باشد. بهتر است بدانید برخی شرکت ها سس سالاد مخصوصی را نیز تولید کرده و به فروش می رسانند.