نتایج تحلیل سیستم مدیریت آزمایشگاه الکترونیکی بر روی دفتر ۱۰۰ برگ فنری!

سیستم مدیریت آزمایشگاه Labguru
دفترچه یادداشت آزمایشگاه الکترونیکی Labguru (ELN) یک راه حل نرم افزاری انفورماتیک برای این مشکلات ارائه می دهد و همه پروژه های تحقیقاتی را از ابتدا تا انتها ساده می کند. این یادداشت برداری و مدیریت دیجیتال را می کند و به طور یکپارچه داده های ابزار و نتایج تحلیل و تحلیل را می کند و تمام مراحل رونویسی دستی را حذف می کند. این به‌های بدون خطای انسانی تبدیل می‌شود، زیرا هیچ اشتباهی که از فراموشی ناشی می‌شود، خواندن نادرست یا تقریب نمی‌تواند خود را به مستندات آزمایش باز کند. داده‌ها امن‌تر می‌شوند و می‌توانند در انواع دستگاه‌های محلی و راه دور، از جمله دستگاه‌های تلفن همراه، به آن‌ها دسترسی داشته باشند که این امر انطباق را به می‌توان تبدیل کرد.

دفتر

علاوه بر این، همکاری و انتشار ایده‌هایی که برای پیشرفت‌های علمی بسیار حیاتی هستند، با سهولت اشتراک‌گذاری و تجزیه و تحلیل و تحلیل داده‌های ELN افزایش می‌یابد. ELN Labguru همچنین حفاظت از مالکیت معنوی و صرفه جوئی در زمان را ارائه می کند و می کند تا روی نوآوری آزاد تمرکز کند. در واقع، کرن گوتا میلشتاین، مدیر تحقیق و توسعه در MyPlant Bio و کاربر مشتاق Labguru، تخمین می‌زند که Labguru ELN 20٪ از ساعت کاری شرکت او را ذخیره می‌کند.

نوت بوک های آزمایشگاهی کاغذی ممکن است محبوب باشد، اما خطرات مربوط به استفاده از آنها برای ذخیره داده های علمی به راحتی بیشتر از آنهاست. نوت بوک آزمایشگاهی الکترونیکی Labguru راه حلی عالی برای یادداشت برداری سریع دیجیتال و ذخیره ایمن داده ها را می دهد، در حالی که به طور همزمان داده های ابزار و نتایج تجزیه و تحلیل را یکپارچه می کند، خطاهای انسانی را حذف می کند و در زمان صرفه جوئی می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه Labguru ELN می تواند شما را مورد بررسی قرار دهد