ورشکستگی شرکت ایزوگام شرق صادراتی خبری کذب بود

عایق رطوبتی سقف تخت: نصب نادرست نمد سقفی

نمد سقف در بالای لایه زیرین قرار داده شده است. باید با تمام سطح آن به زیرلایه جوش داده شود. این اشتباه است که آن را فقط روی همپوشانی ها بچسبانید یا جوش دهید.

نمد سقف برای ایزوگام شرق صادراتی به نوبه خود با اتصال دهنده های مکانیکی از طریق لایه عایق به سقف متصل می شود و فقط همپوشانی ها جوش داده می شوند.

اتصال دهنده ها در امتداد همپوشانی ها قرار می گیرند، بنابراین نوار دیگری از نمد سقف آنها را از بالا می پوشاند و هیچ ترسی از تبدیل شدن آنها به نقاط نشت آب وجود ندارد.

اما با فرض وجود یک سیستم دو لایه روی سقف، اگر نمد سقفی به طور کامل به زمین جوش داده نمی شد، پس از مدتی حباب هایی روی سطح آن ظاهر می شود.

یک اشتباه بزرگ نصب عایق رطوبتی روی یک بستر مرطوب است . این امر همچنین منجر به ظهور تاول روی نمد سقف و جدا شدن آن می شود.

نتیجه تثبیت نامناسب نیز چین های روی نمد سقف است که خروج آب را دشوار می کند. یکی دیگر از اشتباهات این است که نمد رویه را به صورت عمود بر لایه زیرین قرار دهید.

این منجر به تنش های قوی تر در خط سقف می شود که ممکن است منجر به آب بندی شود.

عایق رطوبتی سقف تخت: نمد سقف روی عناصر عمودی

بیشتر نشتی ها در سقف های مسطح در امتداد دیوارهای پاراپت ، دودکش های تهویه یا دودکش ها مشاهده می شود. یکی از دلایل این امر اتصال اشتباه نمد سقف با این عناصر است.

عایق رطوبتی یک سقف مسطح باید همیشه روی چنین سطوح عمودی و تا حداقل ارتفاع 15 سانتی متر تا شود.

این از سقف در برابر رطوبت محافظت می کند که منبع آن می تواند کلاهک برفی در زمستان باشد. خم کردن نمد سقف در زوایای قائم اشتباه است.

 بین صفحه افقی و عمودی، ابتدا باید به اصطلاح توقف کنید و تنها پس از آن نمد سقف را قرار دهید. بافر از ملات یا مواد عایق حرارتی ساخته شده و دارای سطح مقطع مثلثی است.

هنگامی که ضربه گیر وجود ندارد، نمد سقف ممکن است در نتیجه استرس در گوشه ای بشکند.