چای خشک دوغزال در درمان رفلاکس معده معجزه کرده است

کافئین موجود در چای خشک دوغزال ممکن است باعث سوزش سر دل یا تشدید علائم قبلی رفلاکس اسید شود.

تحقیقات نشان می‌دهد که کافئین می‌تواند اسفنکتری را که مری شما را از معده جدا می‌کند شل کند و به محتویات اسیدی معده اجازه دهد راحت‌تر وارد مری شوند.

کافئین همچنین ممکن است به افزایش تولید کل اسید معده کمک کند.

البته ممکن است نوشیدن چای لزوما باعث سوزش سر دل نشود. واکنش افراد نسبت به قرار گرفتن در معرض مواد غذایی مشابه بسیار متفاوت است.

گفته می شود، اگر به طور معمول مقادیر زیادی چای مصرف می کنید و اغلب دچار سوزش سر دل می شوید، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که مصرف خود را کاهش دهید و ببینید آیا علائم شما بهبود می یابد یا خیر.

کافئین موجود در چای به دلیل توانایی آن در شل کردن اسفنکتر تحتانی مری و افزایش تولید اسید در معده، می‌تواند باعث سوزش سر دل یا تشدید ریفلاکس اسیدی شود.

چای

تانن موجود در چای ممکن است بافت گوارشی را در افراد حساس تحریک کند و در نتیجه علائمی مانند حالت تهوع یا معده درد ایجاد کند.

قرار گرفتن در معرض سطوح بالای کافئین از نوشیدنی هایی مانند چای در دوران بارداری ممکن است خطر عوارضی مانند سقط جنین و وزن کم نوزاد هنگام تولد را افزایش دهد.

داده‌های مربوط به خطرات کافئین در دوران بارداری متفاوت است و هنوز مشخص نیست که چقدر بی‌خطر است.

با این حال، اکثر تحقیقات نشان می‌دهند که اگر مصرف روزانه کافئین خود را کمتر از 200 تا 300 میلی‌گرم نگه دارید، خطر عوارض نسبتاً کم باقی می‌ماند.

با این حال، کالج آمریکایی متخصصان زنان و زایمان توصیه می کند که از علامت 200 میلی گرم تجاوز نکنید.

مقدار کل کافئین چای می تواند متفاوت باشد اما معمولا بین 20 تا 60 میلی گرم در هر فنجان (240 میلی لیتر) است.

بنابراین، برای احتیاط، بهتر است بیش از 3 فنجان (710 میلی لیتر) در روز ننوشید.