کارخانه ای از چینی آلات بهداشتی لوتوس در تولید آدامس جرقه ای استفاده می کند

با ترکیب وان و دوش، سر دوش به داخل وان می‌پاشد. این یکی دیگر از گزینه های رایج چینی آلات بهداشتی لوتوس است، به خصوص برای حمام های بسیار کوچک برای حمام و دوش جداگانه مناسب می باشد.

ترکیب وان و دوش ممکن است از پرده دوش یا درهای دوش شیشه ای استفاده کند. وان های گوشه ای معمولاً از دوش جدا هستند، اما نه همیشه.

جرالد کارپنتر، لوله‌کش حرفه‌ای و بنیان‌گذار Sanitary Review می‌گوید: «مشابه وان‌های طاقچه‌ای، این نوع حمام دارای یک قسمت جلویی و دو طرف ناتمام برای قرار دادن در مقابل دیوارها است.

اغلب وان هایی را می بینید که در گوشه ای با صورت گرد قرار گرفته اند. برخی از آنها چهره ای زاویه دار دارند و از بالا شبیه یک پنج ضلعی هستند.

وان های کشویی سفارشی سازی زیادی را ارائه می دهند. آنها برای یک عرشه وان سفارشی ایده آل هستند. این وان ها با دیوار یا کف پوشیده شده اند.

کارپنتر می‌گوید: «همه طرف‌های این نوع وان ناتمام هستند. “این طراحی همه کاره است اما نیاز به نصب پیچیده تری دارد.” ممکن است وان‌های کشویی را در یک طاقچه، گوشه یا مستقیماً روی زمین ببینید.

چینی

وان های ایستاده از هر طرف تکمیل شده اند و طرح ها و جزئیات زیادی را ارائه می دهند. به وان های پنجه ای و وان های کاسه مانند مدرن فکر کنید. آنها اغلب بزرگتر و مجلل تر از انواع دیگر وان هستند.

دویل جیمز، رئیس شرکت Neighborly، آقای روتر، می‌گوید: «آن‌ها برای حمام‌های غوطه‌وری طولانی عالی هستند.

“به دلیل عمق و ارتفاع آنها، آنها برای کودکان یا کسانی که ممکن است در داخل و خارج شدن از وان مشکل داشته باشند ایده آل نیستند.”

وان حمام برای افراد مسن و افرادی که در ورود و خروج از انواع دیگر وان مشکل دارند بسیار عالی است.

کارپنتر می‌گوید: «این درب، میله‌های ایمنی، و ویژگی‌های ماساژ آبی دارد. درب نیازی به قدم گذاشتن روی طاقچه وان را که ممکن است لغزنده باشد را از بین می برد.