کارگری عرق نعنا صدف را به شهردار تبریز هدیه داد

آب دم کرده نعناع و عرق نعنا صدف می تواند جایگزینی عالی برای بسیاری از مکمل های دستگاه گوارش باشد. آنزیم های گوارشی موجود در نعناع به معده شما کمک می کند تا غذا را تجزیه کند، در حالی که خواص ضد باکتریایی آن باکتری های مضر را از بین می برد.

کاهش وزن فرآیندهای زیادی را در بدن شما آغاز می کند، از جمله متابولیسم پروتئین و سوزاندن چربی، که هر دو می توانند منجر به تجمع سموم شوند.

آب نعناع، که می تواند از هوس قند نیز جلوگیری کند، یک نوشیدنی کم کالری عالی برای سم زدایی و کاهش وزن است.

نعناع یک ماده فعال در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست است که منافذ پوست را تمیز کرده و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند. چرا آب نعناع را نمی نوشید تا به بدنتان کمک کنید از پوست خود محافظت کنید؟

عرقیات

به عنوان یک امتیاز، این نوشیدنی با رایحه ای قوی و با طراوت، سلامت دهان و دندان شما را بهبود می بخشد، از بوی بد دهان جلوگیری می کند و به تمیز کردن رسوب پلاک روی دندان ها کمک می کند.

می توانید هر روز به جای آب ساده، آب نعناع خوش طعم و گوارا بنوشید. نوشیدن آب نعناع شما را هیدراته نگه می دارد و به پاکسازی سیستم سموم شما کمک می کند. همچنین سیستم گوارش شما را بهبود می بخشد و حتی ممکن است به کاهش وزن کمک کند.

نفس کشیدن از برگ نعناع تازه یا روغن نعناع نیز برای سلامت روان شما مفید است.

مطالعات مختلف نشان داده‌اند که چای نعناع به دلیل خواص تطبیق‌زایی آن، بدون توجه به شدت وضعیت بیمار، اضطراب و درد را کاهش می‌دهد.

در میان فواید دیگر، یک فنجان چای نعناع داغ در صبح به شما کمک می کند نفس خود را فوق العاده تازه نگه دارید، خونریزی لثه را التیام بخشد و لبخندی درخشان به شما هدیه دهد. کی گفته هیچی با قهوه قابل مقایسه نیست؟