کفش کشتی نایک در تهران مجانی شد

جوی باتلر، یک کادت ورزشکار در سیتادل، کالج نظامی کارولینای جنوبی، دانشجوی سال اول کالج معمولی نیست.

او با آرزوی رفتن به سربازی از سنین جوانی می دانست که تحصیل در کالج نظامی هدف اوست.

سفر به کشتی در The Citadel از زمانی شروع شد که او در مهدکودک مشغول بازی تی بال بود، زمانی که یکی از والدین با پدرش، جو پدر، درباره برنامه تفریحی کشتی جوانان صحبت کرد.

جوی که در آن زمان عاشق دبلیو دبلیو ای بود، متوجه شد که شبیه چیزی است که در تلویزیون دیده است، بنابراین تصمیم گرفت آن را امتحان کند و به آن ادامه دهد.

کفش کشتی نایک برای کشتی گیری بسیار مناسب می باشد.

در حدود کلاس چهارم، جوی به یک تیم باشگاهی محلی پیوسته بود و در مسابقات بزرگتر کشتی می گرفت، در حالی که فوتبال و چوگان بازی می کرد، اما پس از دیدن موفقیت خود در تشک، تصمیم گرفت روی کشتی تمرکز کند.

جوی پس از کسب افتخارات متعدد در کشتی فرنگی و فرنگی در نیوجرسی، بازیکن بازی های مکابی بود و در سال 2017 به اسرائیل سفر کرد تا با ورزشکارانی از اسرائیل و روسیه کشتی بگیرد.

به سرعت به سال اول دبیرستان خود رسید و جوی از سیتادل دیدن کرد، جایی که می دانست این برنامه برای او بود.

جوی دریافت کننده بورسیه ROTC ارتش است، به این معنی که پس از فارغ التحصیلی پنج سال در ارتش خدمت خواهد کرد.

Fs 65kg Gadzhimurad RASHIDOV (RUS) df. Haji ALIYEV (AZE)
by VPO1, 4 – 2

جوی در مورد تجربه آینده خود به عنوان یک ورزشکار کادت می گوید: «این واقعاً یک چیز انضباطی است؛ به شما روش نظامی آموزش داده می شود.

جوی سال اول دبیرستان خود را در کلاس وزن 106 پوند کشتی گرفت.

پیش بینی می شود که در این فصل 165 کشتی با The Citadel انجام دهد.

کشتی در کفش های من زمانی شروع شد که جوی در 10 سالگی در کلاس چهارم بود، زمانی که در یک تورنمنت کشتی متوجه شد که چهار یا پنج بچه یک جفت کفش کشتی با هم دارند.

او از پدرش پرسید که چرا این بچه ها باید این کار را انجام دهند و پدرش، جو پدر، به جوی گفت که این بچه ها قادر به خرید جفت کفش های کشتی خود نیستند