گونی کنفی سنگری پیدا شده در خانه پیرزن پر از مروارید بود

در تولید گونی کنفی سنگری خود از کنف استفاده کنید. این الیاف به دلیل استحکام، دوام و ردپای زیست محیطی سالم شناخته شده اند و قرن ها در نپال مورد استفاده قرار گرفته اند. در این مقاله در مورد منشاء کنف بیشتر بخوانید.

کنف وحشی در بخش تپه ای غربی نپال رشد می کند. از گیاهانی از نوع Cannabis Sativa به دست می آید و به عنوان یک الیاف فوق العاده با دوام، قوی و سازگار با محیط زیست در نظر گرفته می شود.

محصول شاهدانه دارای عملکرد بسیار بالایی است که در هر هکتار فیبر بسیار بیشتری نسبت به پنبه و کتان تولید می کند.

کاربردها از طناب، نساجی، روغن، بذر گرفته تا مواد صنعتی متفاوت است. امروزه صنعت نساجی کنف متوسطی وجود دارد، اما مزایای الیاف کنف آشکارتر می شود و بازار بیشتر و بیشتر در حال رشد است.

گونی

همه به یک شکل از کیف استفاده می کنند. این می تواند خرید، حمل لپ تاپ یا وسایل ضروری و غیره باشد. اکثر مردم یک نوع خاص را بر اساس نیازها و نیازهای خود انتخاب می کنند.

در مورد مواد چطور؟ اکثر مردم چرم را به عنوان بادوام ترین مواد برای کوله پشتی می دانند. اما آیا کیسه های کنفی را امتحان کرده اید؟

کیسه کنفی دوام چشمگیر دارد و برجسته است. کنف یک ماده اولیه سازگار با محیط زیست برای صنعت نساجی است. به دلیل کاربردهای فراوان دیگر، به طور فزاینده ای در جهان محبوب می شود.

اکثر فروشگاه های کیف با گنجاندن انواع کنف در محصولات خود، تجارت خود را تبلیغ می کنند.

علاوه بر این، اکثر شرکت ها و افراد هر شخصی را که محصولات کنف را خریداری می کند به عنوان حامی محیط زیست در نظر می گیرند.

خواص سازگار با محیط زیست کنف تنها در مواد اولیه آن نیست. روند کشت نیز وزن بیشتری به مزایا اضافه می کند.